“God middag”

tors 21/10
20:00
Rankad som nr 2 av 1 453 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Jättegod och välsmakande mat, fina smaker. Vi tog för många förrätter, bättre att satsa på huvudrätt. Inte mysigaste miljön, men trevlig personal och mat som väger upp.

1  Tack TinaRh

Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Utmärkt Indisk mat med jättetrevlig personal. Detta var fjärde besöket och vi har alltid varit helnöjda med både maten och servicen.

1  Tack 458henrikl
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Under vår vistelse i Göteborg bestämde vi oss får att gå ut och äta indiskt vilket vi inte ångrar. Här möts man av trevlig personal som ger en bra service under hela besöket. Maten vi beställde smakade fantastiskt gott och vi lämnade väldigt mätta och belåtna.

Rekommenderas.

1  Tack D8973UFdanielk
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Vi läste om Daawat på Trip Advisor och blev intresserade och recensionerna stämde till 100%.
Vi åt dagens rätt och allt smakade fantastiskt gott.
Personalen var mycket trevlig och anvisade ett bord snabbt trotts att vi inte bokat bord.
Ettbesök på Daawat är ett måste om man tycker om indisk mat.

1  Tack Magnus N
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Jag har ätit på Indiska restauranger på flera ställen i världen men denna lilla pärla i Göteborg är solklart godast hittills.
Mycket fin service från bokning till besök. Vänligt, uppmärksamt och med en tydlig stolthet över sin fina restaurang. Har ni tid så fråga om historien bakom denna välskötta pärla. Smaklig måltid. Vi kommer absolut tillbaka

Tack 150matildam

Resenärer som tittade på Daawat tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Daawat? Berätta vad du tyckte!