“Vårt första besök på Daawat”
Omdöme om Daawat

Daawat
Boka bord
mån 18/10
20:00
Rankad som nr 2 av 1 453 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Vi läste om Daawat på Trip Advisor och blev intresserade och recensionerna stämde till 100%.
Vi åt dagens rätt och allt smakade fantastiskt gott.
Personalen var mycket trevlig och anvisade ett bord snabbt trotts att vi inte bokat bord.
Ettbesök på Daawat är ett måste om man tycker om indisk mat.

1  Tack Magnus N

Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Jag har ätit på Indiska restauranger på flera ställen i världen men denna lilla pärla i Göteborg är solklart godast hittills.
Mycket fin service från bokning till besök. Vänligt, uppmärksamt och med en tydlig stolthet över sin fina restaurang. Har ni tid så fråga om historien bakom denna välskötta pärla. Smaklig måltid. Vi kommer absolut tillbaka

Tack 150matildam
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt god mat !! Trevlig personal och mycket prisvärt. Vi är så nöjda och kommer garanterat tillbaka.

Tack H2786NYmarieb
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastisk service och underbar mat!! Besöker detta ställe varje gång jag är i Göteborg och blir aldrig besviken! Andra gången denna sommar och så nöjd igen, 5 av 5!

Tack Patrik O
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Supergod mat och service med det lilla extra. Mycket trevlig personal med glimten i ögat och genuin mat. Rekommenderas verkligen.

Tack GustafRoman

Resenärer som tittade på Daawat tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Daawat? Berätta vad du tyckte!