“En gastronomisk upplevelse”

sön 6/12
20:00
Rankad som nr 1 av 1 438 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Supergod mat, utmärkt service, kanonläge vid hållplats Masthugget och en fin blandning av indisk och västerländsk miljö.

Tack peterlA3250DM

Omdömet skrevs 29 juli 2020

Jag och min fru var här för att äta middag under vår vistelse i Göteborg och det är den bästa Indiska maten vi har ätit så är ni i Göteborg är detta ett måste! Personalen var extremt trevliga och fick en att känna sig väldigt välkommen, vi rekommenderar som sagt var att man besöker denna pärla!

Tack 609hansj
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Denna restaurang lever verkligen upp till sitt goda rykte! Den bästa indiska mat vår familj har ätit. Vi blev bara besvikna på en enda sak - att vi inte orkade äta ÄNNU mer. ;)
Dessutom mysig lokal och trevlig och välkomnande personal. Hit kommer vi igen!

Tack jennypennyhejsanhopp
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk god mat, bästa indiska restaurangen vi besökt. Bra service, trevlig personal och god mat.

Tack POlsson74
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö och mycket trevlig personal. Stort utbud av indiska rätter med mycket god smak och bra kryddning. Kan varmt rekommenderas.

Tack callek2017

Resenärer som tittade på Daawat tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Daawat? Berätta vad du tyckte!