Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Anna Svensson

Ångbastun funkade inte denna gången heller

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 12 feb. 2024
Fint rum. Fint spa. Ångbastun funkade inte denna gången heller (var likadant förra gången vi besökte St Jörgen). Aroma-bastun funkade inte. Det luktade ”avlopp” nära toaletten (precis som förra gången vi besökte St Jörgen). Utepoolen skulle gärna få vara varmare. Bra gym. Mkt god middagsmat (dock små portioner= blev ej mätt). Frukosten var bra förutom brödet (bakeoff?). Trevlig personal.
Datum för vistelsen: februari 2024
Resetyp: Reste med familjen
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Linnea Hagman, Gästservice/receptionSankt Jorgen Park, svarade på det här omdömet
Svarade 16 feb. 2024
Hej!
Tack så mycket för att du delade din feedback med oss efter din vistelse. Vi är glada över att höra att du uppskattade det fina rummet och spaanläggningen, även om vissa av faciliteterna inte levde upp till dina förväntningar.

Vi ber om ursäkt för de problem du stötte på med ångbastun och aroma-bastun under ditt besök. Vi förstår hur viktigt det är att alla våra faciliteter fungerar korrekt, och vi ska se till att dessa frågor tas upp och åtgärdas omedelbart för att förhindra att det upprepas i framtiden. Angående den obehagliga lukten nära toaletten, vill vi försäkra dig om att vi tar hygien och renlighet på största allvar. Vi ska undersöka och åtgärda eventuella avloppsluktproblem för att säkerställa en mer behaglig miljö för våra gäster. När det gäller utepoolens temperatur kommer vi att ta din feedback i beaktande och se över möjligheterna att justera temperaturen för att bättre tillgodose våra gästers önskemål. Vi är glada över att du uppskattade vårt gym och att du tyckte om maten under middagen, även om portionerna kanske var lite små för din smak.

Det värmer att höra att du fann vår personal trevlig. Vi strävar alltid efter att skapa en varm och välkomnande atmosfär för alla våra gäster.Vi uppskattar din ärliga återkoppling och hoppas att du ger oss en ny chans att ge dig en ännu bättre upplevelse vid ditt nästa besök.

Varmt välkommen tillbaka!

1 570 kr
4.8 km från Sankt Jorgen Park
Visa fler hotell i Göteborg
Omdömet skrevs 12 februari 2024 från mobil enhet

Trevlig personal och ett väldigt fint rum.

Hade bokat sparitual med middag och övernattning. Spat var fint men tyvärr alldeles för mycket folk för att det skulle kännas avkopplande. Både inne i själva ”sparitual-delen” och ute vid stora poolen. Folk paxade bäddar och var sen inte där. Hade önskat att det fanns riktlinjer kring användning av mobiltelefon i spat. Inte så avkopplande när någon ligger och scrollar tik-tok med hög volym i hängmattan bredvid. Var även två par som var något överförfriskade och högljudda som störde stämningen.

Maten på kvällen var fantastisk så den drar upp betyget. Frukosten var bra, lite snålt utbud kanske och brödet som serverades till middagen var godare än det som fanns på frukosten.

Rumstips: Det var lugnare i spat på söndagen innan utcheckning. Hade föredragit att ha sparitualen då med facit i hand.
Datum för vistelsen: februari 2024
Tack Fanny U
Linnea Hagman, Gästservice/reception på Sankt Jorgen Park, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2024

Hej Fanny,

Tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse hos oss. Vi är glada över att höra att du uppskattade vår trevliga personal och det fina rummet.

Vi beklagar djupt att din upplevelse av spat inte levde upp till dina förväntningar på grund av överbelastning och störningar från andra gäster. Vi tar din feedback på allvar och kommer att se över våra riktlinjer för att säkerställa en mer avkopplande miljö för våra gäster i framtiden. Det är viktigt för oss att alla våra gäster kan njuta av en lugn och fridfull upplevelse under sin vistelse.

Det gläder oss att höra att du uppskattade den fantastiska maten under kvällen och att frukosten var tillfredsställande, även om utbudet kanske inte var helt perfekt. Vi kommer att ta din feedback angående utbudet av bröd till frukosten på allvar och sträva efter att förbättra vår frukostupplevelse.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 19 januari 2024 från mobil enhet

Fantastisk spa upplevelse! Trevlig kvinna som introducerade spa-ritualen. Tråkigt att det inte fanns några drinkar i baren.

Rummet var toppen, sköna sängar. Trerättersmiddagen bestod av rotselleri i förrätt, varmrätt och efterrätt. En utstickande middag. Frukosten var okej, vanlig hotellfrukost standard. Kunde varit lite mer spicy.

Åk hit för en trevligt spa!

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Stina R
Linnea Hagman, Gästservice/reception på Sankt Jorgen Park, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2024

Hej Stina,

Tack så mycket för att du tog dig tid att dela din upplevelse hos oss. Vi är glada att höra att du hade en fantastisk spa-upplevelse och att vår spa-ritual lämnade ett gott intryck. Att höra att rummet och sängarna var till belåtenhet gläder oss också.

Din feedback om bristen på drinkar i baren noteras och kommer att övervägas när vi utvärderar och förbättrar vårt serviceutbud. Vi är angelägna om att säkerställa att varje aspekt av din vistelse är minnesvärd och bekväm.

Det är också glädjande att du uppskattade trerättersmiddagen och fann den utstickande. Vi strävar alltid efter att erbjuda kulinariska upplevelser som överskrider förväntningarna. Vi tar även till oss din kommentar om frukosten och kommer att se över vårt utbud för att tillgodose olika smaker. Tack igen för din värdefulla feedback. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka för ännu en avkopplande spa-vistelse.

Omdömet skrevs 5 december 2023 från mobil enhet

Toppställe på alla sätt. Ett litet poängavdrag för den starka kemiska/”konstgjorda” doften i hotellobbyn (med omnejd). Riktigt bra mat (både frukost, lunch och middag) och service, samt toppen spaavdelning. Jag kan varmt rekommendera Sank Jörgen Park.

Datum för vistelsen: december 2023
Restyp: Reste i arbetet
Tack vesaj2019
Linnea Hagman, Gästservice/reception på Sankt Jorgen Park, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2023

Hej Vesaj,

Tack för ni ville dela med er av er recension,
Vi blir så glad över att se att ni haft en så trevlig vistelse hos oss! och att ni rekommenderar oss till l andra.
Att alla måltider var till er belåtenhet är fantastiskt att höra. Vi strävar efter att erbjuda en matupplevelse som möter våra gästers förväntningar och det låter som vi lyckats hos er! Vi uppskattar även era ord om att servicen och spaavdelningen var en av era höjdpunkter på er vistelse. Vi kommer ta med oss er kommentar om rumsdoften vid hotellentrén, vi förstår att det är en doft som kanske inte passar alla. Tack igen för ni vill dela med er av er! Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 5 december 2023

Ett spa att rekommendera, tyvärr för mycket folk för att ge 5 stjärnor. Maten var superb och bland det godaste vi ätit, även frukosten var av hög klass, några få rätter jag saknade men ändå bra. Prismässigt är detta spa något dyrt men vi testade 2för1 och då var det helt klart prisvärt.
Fint och fräscht rum.
Rekommenderas!

Rumstips: Njut!
Datum för vistelsen: december 2023
Tack Dennis H
Linnea Hagman, Gästservice/reception på Sankt Jorgen Park, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2023

Hej Dennis,

Tack så mycket för den vänliga recensionen och för att du tog dig tid att dela din upplevelse hos oss! Det gläder mig att höra att du hade en övergripande positiv upplevelse av ditt besök på vårt spa.

Vi uppskattar ditt erkännande av vårt spa, och jag ber om ursäkt om du upplevde att det var lite för mycket folk. Vi strävar alltid efter att ge varje gäst en avkopplande och lugn atmosfär, och vi kommer att ta hänsyn till din feedback för att förbättra våra tjänster ytterligare.

Det är fantastiskt att höra att du uppskattade maten och att den ansågs vara en av de godaste du har ätit. Vi satsar på att erbjuda högkvalitativa rätter och är glada att vi kunde leverera en superb matupplevelse för dig. Att du uppskattade våra rum och fann dem fina och fräscha gläder oss mycket. Vi lägger stor vikt vid att erbjuda bekväma och välskötta boendemöjligheter för våra gäster.

Tack igen för ditt positiva omdöme och för att rekommendera vårt spa. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka för ännu en trevlig vistelse i framtiden.

Omdömet skrevs 1 december 2023

Spat på hotellet kändes snålt. Rockarna man fick låna kändes uttvättade och hårda. Fanns bara i stl L. Frukt och te-hörnan var ett stort skämt! När vi kom dit fanns det knappt någon frukt och te-termosen var blockerad så att man inte kunde ta te.
Själva spa-ritualen som vi skulle göra själva med innehållet från en necessare, kändes förvirrande, för vilken tub ska man använda och när?
Det står så fint på hemsidan om varma och kalla bad blev en besvikelse. Ingen höjdare!
Ät inte 3-rätters på hotellets restaurang om ni är hungriga eller förväntar er mat. Du går därifrån hungrig och illamående. Inte värt 1000 kr för 2 personer exklusive dricka till.

Hotellrummet var fint och rent. Saknade dock vattenkanna till vattenkokaren. Det behövde man åka ner och hämta själv. Jag hade tur att det fanns 1 påfylld flaska kvar. Inget lock? Tänk om någon lagt något olämpligt i de öppna flaskorna... Sånt ska finnas på rummet, med tillräckligt med kaffe, te, mjölk och honung.
Eftersom vi var så hungriga efter restaurangen, så behövdes det tillgång till smörgåsar/baguetter innan sänggående. De var slut som var över från spaavdelningen enligt personalen i receptionen. De rekommenderade att vi skulle beställa från foodora, för de kunde inte hjälpa oss.
Vi fick gå till sängs hungriga, då det tog sån tid att Foodora hann stänga. Besvikna.

Det enda vi tyckte var bra var frukostbuffén morgonen därpå. Mycket att välja på och god smak, men det rättar ju inte till resterande upplevelser på detta spahotell.
Dålig service och dyrt för de man får.

Skulle vilja ha tillbaka mina 4500 kr och besöka ett annat spahotell.
Vår bröllopsdag blev förstörd...

Rumstips: Spat på hotellet kändes snålt. Rockarna man fick låna kändes uttvättade och hårda. Saknade god service och man får gå hungrig.
Datum för vistelsen: november 2023
Tack Helena F

Hej Helena,

Tack så mycket för att du tog dig tid att dela din erfarenhet av din vistelse hos oss. Först och främst vill jag be om ursäkt för de besvikelser och olägenheter som du upplevde. Det är verkligen tråkigt att höra att din bröllopsdag på sankt jörgen park inte levde upp till dina förväntningar.

Jag vill försäkra dig om att vi tar varje gästrecension på största allvar och att din feedback kommer att användas för att förbättra våra tjänster och faciliteter. Vi beklagar djupt att spaupplevelsen, rockarna, frukt och te-hörnan, samt den självständiga spa-ritualen inte motsvarade dina förväntningar. Angående restaurangupplevelsen är jag verkligen ledsen att du lämnade hungrig och illamående. Vi kommer att gå igenom vårt kök och restaurangprocesser för att identifiera och lösa eventuella problem som kan ha uppstått.

Vi kommer att kontakta dig privat angående er vistelse. Tack igen för att du delade dina åsikter och för att du valde att spendera din bröllopsdag hos oss.

Med vänlig hälsning
Linnea med personal på sankt Jörgen park