1 900 kr
Helt återbetalningsbar innan lör 9 mars
Frukost ingår
Helena F
Vi fick vår bröllopsdag förstörd
Omdömet skrevs 30 nov. 2023
Spat på hotellet kändes snålt. Rockarna man fick låna kändes uttvättade och hårda. Fanns bara i stl L. Frukt och te-hörnan var ett stort skämt! När vi kom dit fanns det knappt någon frukt och te-termosen var blockerad så att man inte kunde ta te.
Själva spa-ritualen som vi skulle göra själva med innehållet från en necessare, kändes förvirrande, för vilken tub ska man använda och när?
Det står så fint på hemsidan om varma och kalla bad blev en besvikelse. Ingen höjdare!
Ät inte 3-rätters på hotellets restaurang om ni är hungriga eller förväntar er mat. Du går därifrån hungrig och illamående. Inte värt 1000 kr för 2 personer exklusive dricka till.

Hotellrummet var fint och rent. Saknade dock vattenkanna till vattenkokaren. Det behövde man åka ner och hämta själv. Jag hade tur att det fanns 1 påfylld flaska kvar. Inget lock? Tänk om någon lagt något olämpligt i de öppna flaskorna... Sånt ska finnas på rummet, med tillräckligt med kaffe, te, mjölk och honung.
Eftersom vi var så hungriga efter restaurangen, så behövdes det tillgång till smörgåsar/baguetter innan sänggående. De var slut som var över från spaavdelningen enligt personalen i receptionen. De rekommenderade att vi skulle beställa från foodora, för de kunde inte hjälpa oss.
Vi fick gå till sängs hungriga, då det tog sån tid att Foodora hann stänga. Besvikna.

Det enda vi tyckte var bra var frukostbuffén morgonen därpå. Mycket att välja på och god smak, men det rättar ju inte till resterande upplevelser på detta spahotell.
Dålig service och dyrt för de man får.

Skulle vilja ha tillbaka mina 4500 kr och besöka ett annat spahotell.
Vår bröllopsdag blev förstörd...
Datum för vistelsen: november 2023
    1 395 kr
4.5 km från Sankt Jörgen Park
Visa fler hotell i Göteborg
Omdömet skrevs 10 augusti 2023 från mobil enhet

I hela hotellet och även spadelen var det så lugnt och skönt.I alla lokaler var det väldigt rent och fräscht.
Vi åt 3 rätters och det var jättegott från början till slut.
Bara toppbetyg från oss.Vi återkommer gärna till detta fantastiska ställe.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Helena L
Linnea Hagman, Gästservice/reception på Sankt Jörgen Park, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2023

Hej Helena,

Tack så mycket för din positiva recension! Det gläder oss att höra att du upplevde lugn och ro på hotellet och i spa-området samt att lokalerna var rena och fräscha. Det är också fantastiskt att du njöt av din trerättersmiddag hos oss.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka Sankt Jörgen Park och hoppas kunna erbjuda dig en lika fantastisk upplevelse nästa gång. Tack för att du valde att besöka oss!

Sankt Jörgen Park

Omdömet skrevs 6 augusti 2023

Vårt första besök och vi kommer definitivt tillbaka! Otroligt fräscht hotell, lagom stort och ljuvlig inredning. Spa:et och poolytorna har en väldigt avslappnande vibe och allt mycket fräscht. Många olika platser att spendera tid på. Vi hade ett paket med sparitual, 3-rätters middag och övernattning i ett twin double room med king-size säng. Otroligt skön säng och fint rum! Fantastiskt god mat och frukosten hade ett alldeles lagom utbud. För femstjärnigt betyg hade vi önskat en tryggare serveringspersonal vid middagen då det snarare kändes som att vi behövde "ta hand om" vår servitris än tvärtom samt mer fräsch frukt vid inomhuspoolen. Rekommenderar varmt detta spahotell!

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack lindasjean

Hej Linda,

Tack så mycket för din positiva recension! Det gläder oss oerhört att höra att ditt första besök hos oss var så lyckat och att du uppskattade den fräscha atmosfären på hotellet. Det är också fantastiskt att du trivdes så bra i vårt spa och poolområde.

Vi är glada över att du tyckte om ditt paket med sparitual, 3-rätters middag och övernattning. Att höra att sängen var bekväm och rummet trevligt uppskattas verkligen. Ditt feedback angående serveringspersonalen och frukten vid inomhuspoolen är värdefullt för oss, och vi kommer att se över dessa punkter för att förbättra framtida upplevelser.

Tack för att du valde att rekommendera vårt spahotell. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka vid nästa tillfälle och hoppas kunna ge dig ännu en fantastisk upplevelse. Tack igen för din valde Sankt Jörgen Park!

Sank Jörgen Park

Omdömet skrevs 2 augusti 2023

Hela hotellet är fräscht och har en väl genomtänkt inredning. Rummen är luftiga och i badrummet finns fina produkter för hår och kropp.
Spaavdelningen har flera bassänger. En inne och två större ute. Det finns solbadar ute och en bar intill. Tyvärr vara det ösregn när vi var där, så alla besökare var inomhus vilket ledde till ganska mycket trängsel.
Vi åt en 3-rätters middag. Så gott och vällagat. Maten får 5/5. Frukosten var också väldigt bra, inget saknades.
Tillmötesgående och trevlig personal från receptionen, spat och restaurangen.
Kan varmt rekommendera ett besök.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Sippen

Hej Sippen,

Tack så mycket för din fantastiska recension! Det gläder oss att höra att du uppskattade den genomtänkta inredningen och den fräscha atmosfären på hela hotellet. Vi är också glada över att du trivdes i rummet och att du tyckte om våra produkter i badrummet.

Trots regnet hoppas vi att du ändå kunde njuta av vårt spa-område med de olika bassängerna. Att höra att du ger vår 3-rätters middag och frukost toppbetyg gläder oss oerhört! Ditt vänliga ord om vår personal från receptionen, spat och restaurangen värmer våra hjärtan. Vi strävar alltid efter att skapa en välkomnande och trevlig atmosfär för våra gäster.

Tack så mycket för du valde Sankt Jörgen Park. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka för ännu en härlig upplevelse hos oss!

Sankt Jörgen Park

Omdömet skrevs 29 juli 2023 från mobil enhet

Hade bokat ett paket med poolclub och middag inkluderat. Rummet mycket bra med badrockar samt tofflor. Badrummet superfräscht och sängarna sköna. Underbara varma pooler, två ute och en inne. Dock var många solosångar bokade men man kunde sitta på olika platser men hängde mest i poolerna. Vid middagen kunde man välja mellan tre olika rätter, vilket var bra. Maten var perfekt tillagad och servicen på topp. Utcheckning var klockan tolv så det fanns tid för lite bad på förmiddagen. Frukost serverades mellan 7-10 och vi upplevde att det var hög kvalitet och en hel del att välja på. Vi tog kaffet på terrassen med utsikt över golfbanan där ett par rådjur promenerade. Kommer gärna tillbaka.

Rumstips: Om du absolut vill ha solsäng/cabana så förboka.
Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Lejonbruden
Linnea Hagman, Gästservice/reception på Sankt Jörgen Park, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2023

Hej Lejonbruden,

Tack så mycket för att du delar din underbara upplevelse hos oss! Det är fantastiskt att höra att du uppskattade paketet med poolclub och middag inkluderat.

Vi är glada att du trivdes så bra i rummet med badrockar och tofflor, och att du fann badrummet fräscht och sängarna sköna. Det är också fantastiskt att höra att du var nöjd med middagen och att du uppskattade möjligheten att välja mellan olika rätter. Att maten var bra tillagad och servicen var på topp är verkligen glädjande att höra.

Det är trevligt att höra att du kunde njuta av en god frukost med hög kvalitet och ett brett urval. Utsikten från terrassen med rådjur som promenerade låter som en underbar bonus.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka i framtiden. Tack för att du valde att bo hos oss och för att du delade dina positiva erfarenheter!

Med vänlig hälsning,
Sankt Jörgen park

Omdömet skrevs 3 april 2023

Spa:t var bra, skulle ge det 4 av 5, vilket är ett gott betyg. Rummet var bra, men en av oss fick ligga på en madrass på golvet trots att vi bokat Spa med övernattning för tre personer. Inte okej, men vi ville inte göra en stor grej av det utan stod ut med det. Maten på kvällen var okej, men inte mer. Frukosten var tyvärr det sämsta jag ätit när det kommer till hotellfrukost. Det viktigaste är inte att det är mycket att välja på utan att det som finns är bra och smakar gott. Här fick vi ingetdera. Torrt bröd och ”Flora-Vegan” istället för riktigt smör. Tråkigt att det är med detta sista intryck man lämnar sin SPA- och hotellupplevelse… Frukosten drog tyvärr ner helhetsupplevelsen till en svag 3:a.

Datum för vistelsen: mars 2023
1  Tack Veronika B