2 personer tittar på det här hotellet
Agoda.com
1 696 kr
Enkel och snabb bokning
Omdömet skrevs 15 februari 2023

Välstädat. Mycket trevlig personal. God middag. Mysig bar. Bra gym. Bra spa. Detta är ett toppenställe. Skön stämning ända från det att man kommer in i receptionen. Rekommenderas!

Negativt:

Det luktar avlopp på toaletten inne i spat och precis när man går in i Ritaulspa (i trappan mellan de två bastuarna)

Ångbastun fungerar inte som den ska. Vi testade den 3 dagar. Det är bara ånga uppe vid ansiktet (ej nere på kroppen). Detta gäller även när man suttit en lång stund och ingen har öppnat dörren på en lång stund.

Frukosten är OK. Allt annat känns lyxigt (hotell, spa, middag, bar mm). Men frukosten känns medelmåttig pga:
Inte lika gott bröd som på middagen.
De har margarin att bre på smörgåsen (om man ber om det kan man få Bregott i små plastförpackningar)
Äggröran smakar som att den inte är gjord på riktiga ägg (utan som att den är gjord på ngt pulver)
Kokkaffet på frukosten är inte gott. (Espresson på middagen är god. Synd att det bara finns kokkaffe på frukosten.)
Koncentratjuice

Summa summarum: allt är lyxigt och toppen (förutom frukosten). Bästa spat jag varit på någonsin. Kommer åka hit igen!

Rumstips: Drick inte kokkaffet
Datum för vistelsen: februari 2023
1  Tack Alexandra S
Omdömet skrevs 12 januari 2023

Ingen bra matupplevelse.
Lunchen anmäldes på förhand som vegansk men när vi skulle äta fanns inte det alternativet utan istället plockades den animaliska delen av måltiden bort och fick äta resterande på tallriken som var vegansk. Kunde få mer om man inte blev mätt men det var ingen personal som kollade till sen om man blev mätt eller ville ha mer. Rätt dåligt att få en del av en meny med tanke på vad man betalar för det.

Datum för vistelsen: januari 2023
Tack EllyHolmgren
Omdömet skrevs 2 januari 2023 från mobil enhet

Tre rätter meny ingick i priset men varmrätten var en besvikelse, ryggbiff var så blodig och seg att den inte gick att äta. Sparitual och service lite undermålig ingen tog sig tid att visa, man fick klara sig själv med lite skrivna instruktioner. Rummet välstädat men lite kallt. Frukosten var mycket bra, det fanns allt man kunde önska sig. Vi kommer tillbaks och hoppas på att det som inte var bra blir bättre.

Datum för vistelsen: januari 2023
Tack Holger J
Omdömet skrevs 10 december 2022 från mobil enhet

Jag fick denna spa present av min fru.
Jag och min fru är mycket nöjda.
Bra bemötande när vi kom. Bra information om allt som behövdes. Rummet, mycket bra. Faktiskt inget att klaga på. Stort, bra badrum, plats att lägga nessensärer, stor dusch. Gick ned till spa direkt. Bra bemötande. Fin pool inomhus och utomhus. Bra med olika bastu. Kl.17 var det dags för spa info. Trevlig tjej berättade om stället och om de produkter vi fick, hur de skulle användas. Härlig bastu tillställning av proffsig bastu expert. Bad ute under stjärnhimmel, ca -4 ute med helt underbart. Lite högljutt i poolen, ett gäng värmlänningar hördes ganska mycket.
3 rätters i restaurangen. Väldigt nöjda med maten och de viner som rekommenderades.
Lax till förrätt, ryggbiff till varmrätt och saffranskaka till efterrätt. Magiskt gott.
Avslutade kvällen i baren med conjak och kaffe. Mycket lyckad spavistellse.

Datum för vistelsen: december 2022
Tack karlsY4999AD
Omdömet skrevs 10 november 2022

Mycket gick fel på vår vistelse, allt från missad information till otrevligt bemötande efteråt. Okunnig personal i receptionen allt från att inte kunna sina rumskatagorier till att få separat kvitto men detta var inte gjort vid utcheckning ändå. Restaurangen var värst med fast tid på middag som istället blev lång kö när man hade bett om att få 30 minuters senare middagstid som absolut inte gick att genomföra. Fick ingen dryckes meny när man äntligen placerades efter 35 minuter i kö. Förrött kom in innan vinet. Då sa vi nej tack och fick då vänta ytterligare. Stropig servitör som när man sa att det hade varit trevligt med lite härligt bemötande från dig med hans svar tillbaks, tror ni att jag bara har ert bord att ta hand om. När man sa till servitrisen att förrättssoppan var typ kall och att det var väldigt lite . Ställde fram en kanna på bordet och den var verkligen varm. Hällde upp till kanten på tallriken så helt plötsligt såg förrätten totalt osmaklig ut. Stressande när man måste äta 3 rätter på 1 timme för att planeringen är så dålig. Berättar alla detaljer vid utcheckning. Väntar på återkoppling och får det först genom ett trevligt samtal på förmiddagen som sedan avslutas senare på kvällen av nån Andreas som hade tagit upp min vistelse på ledningsgruppsmöte och här skulle verkligen inte nån kompensation betalas ut utan anklagade mig istället för att ljuga om att jag hade ju fått den rumskatagori jag hade betalt för när inte så var fallet. Det var ju receptionisten som inte kunde sina rumskatagorier. Jag hade ju bokat cityutsikt och fick det men receptionisten sa golfutsikt.
Som sagt bor mycket på hotell men vill ni ha kvalitet så boka gärna detta hotell men klaga inte för då blir ni anklagade både för det ena efter det andra som gäst. Lägg era pengar på bra hotell istället som vet vad service och även varför man bör ge en gäst kompensation !!! Blev riktigt ledsen och besviken. Aldrig mera rekommenderar jag detta hotellet. Tur att det finns bättre hotell som uppskattar sina gäster.

Datum för vistelsen: oktober 2022
1  Tack sabinasandberg75