Kostnadsfri avbokning till den 21-04-24
Priceline
SPARA 47 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-23
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-24
Booking.com222 US$
eDreams222 US$
Trip.com256 US$
Omdömet skrevs 8 februari 2021 från mobil enhet

Bästa spa:et i Göteborg. Speciellt ute delen. Bra restaurang och frukost, brasa på frukosten är fint. Plus att man kan dricka öl/vin/dricka i poolen. Ger semesterkänsla.
Kommer åka tillbaka till sommaren.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack P2401YYdaveb
Omdömet skrevs 22 november 2020 från mobil enhet

Stort minus för att de vid utcheckning upplyste om att de var ett "kontantfritt" hotell. Receptionisten spenderade 5 min med att försöka hitta ngt som styrkte detta men fick sedan ge med sig och försöka lösa situationen, enligt vårt förslag en faktura. Ohjälpsam och inte service minded överhuvudtaget.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack mariagO4844AX
Omdömet skrevs 28 oktober 2020 från mobil enhet

En kort vistelse som kröntes av en mycket god middag med kantarelltoast,ryggbiff och ananassorbet
Viktor berättade livfullt och engagerat om vinerna och agerade ytterst professionellt när det skedde en liten malör med varmrätten.
Inez & Ernst serverar mycket god mat på ett trevligt och proffsigt sätt.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Culture818647
Omdömet skrevs 28 september 2020 från mobil enhet

Inte nöjd med vår vistelse på detta spa!

På minuskontot hamnar följande
När vi skall äta i restaurangen får vi stå och vänta en längre stund innan vi får komma till bords,förstår att vi i dessa corona tider arbetar lite annorlunda men det satt totalt 4 Pers i restaurangen och fanns gott om personal, sedan vad gäller mat och förrätt så blev man långt ifrån mätt och nöjd och ute i spadelen över 90 kr för en 33 cl burk mojito lägg av!

Efter middag en irishcoffi i baren som tillredes av en helt ointresserad person som kom från restaurangen

På pluskontot
Hotellrummet samt bemötande vi incheckning

Datum för vistelsen: september 2020
Tack W2187RKpetere
Emma Smart, Marknadsföring på Sankt Jörgen Park, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2020

Hej, Vad tråkigt att höra om er missnöjda upplevelse här. Detta tar vi på största allvar! Tack för att ni tar er tid att dela med er så att vi kan förbättra vår produkt och service. Ni får gärna maila info@sanktjorgenpark.se om ni vill skicka med ytterligare information som ni anser är viktigt för oss.
Vi hoppas självklart att ni vill besöka oss igen och ge oss chansen att bevisa att vi är en fantastisk anläggning.
Tack igen för konstruktiv feedback. Allt gott.
Emma på Sankt Jörgen park

Omdömet skrevs 10 september 2020

Vi bodde här en vecka nu i september. Först i svit Happy och sedan i svit Lucky. Bytte för att vår dotter kom på slutet och behövde då en större svit. Inflyttningen av henne sköttes utmärkt men jag fick betala även för hennes 3dje dygn men men...Jag klagade ju inte så mitt eget fel.

Spaet var fint, utomhuspoolen speciellt. Dom missförstod någon dag och trodde inte att vi hade tillgång till bastu och sånt. När man frågar om en större handduk tycker jag också att dom kan bjucka på det när man betalar 26 000 SEK för en vecka. Så en liten anmärkning där.

God mat men inte så mycket att välja på om man vill ha lite ombyte när man är där så länge som vi var. Frukost på rummet bör undvikas så den var väldigt medioker. Mycket bättre i restaurangen dock. Lunchen i golfklubben var jättebra!

Kommer jag åter? Njoe vet inte faktiskt - konkurrensen är hård så det finns många att välja bland.

Rekommenderar jag? Ja men tänk att det blir lite tråkigt om ni är där för länge. Två nätter räcker nog om man nu inte är en inbiten golfare för då har man att göra! Ta en svit med utsikt mot skogen. Om du har en skylinesvit så ser du förvisso Göteborg men även en massa tråkiga fabriker.

Boule kunde man spela och det är ju alltid kul. Dom tog betalt för det. Cyklar fanns inte att låna.

Ja det var fint! Så tveka inte att testa själv!

Datum för vistelsen: september 2020
1  Tack Anna-Christina K