Omdömet skrevs 10 september 2020

Vi bodde här en vecka nu i september. Först i svit Happy och sedan i svit Lucky. Bytte för att vår dotter kom på slutet och behövde då en större svit. Inflyttningen av henne sköttes utmärkt men jag fick betala även för hennes 3dje dygn men men...Jag klagade ju inte så mitt eget fel.

Spaet var fint, utomhuspoolen speciellt. Dom missförstod någon dag och trodde inte att vi hade tillgång till bastu och sånt. När man frågar om en större handduk tycker jag också att dom kan bjucka på det när man betalar 26 000 SEK för en vecka. Så en liten anmärkning där.

God mat men inte så mycket att välja på om man vill ha lite ombyte när man är där så länge som vi var. Frukost på rummet bör undvikas så den var väldigt medioker. Mycket bättre i restaurangen dock. Lunchen i golfklubben var jättebra!

Kommer jag åter? Njoe vet inte faktiskt - konkurrensen är hård så det finns många att välja bland.

Rekommenderar jag? Ja men tänk att det blir lite tråkigt om ni är där för länge. Två nätter räcker nog om man nu inte är en inbiten golfare för då har man att göra! Ta en svit med utsikt mot skogen. Om du har en skylinesvit så ser du förvisso Göteborg men även en massa tråkiga fabriker.

Boule kunde man spela och det är ju alltid kul. Dom tog betalt för det. Cyklar fanns inte att låna.

Ja det var fint! Så tveka inte att testa själv!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Anna-Christina K
Omdömet skrevs 7 september 2020

Jag om min sambo har haft en helt magisk weekend hos er. God mat, väldigt fräscht och fint spa. Och rummet var vi också väldigt nöjda med. Vill ge er speciellt beröm för paprikakrämen på lunchbuffén, fantastiskt god! Vi hoppas att vi får möjlighet att komma tillbaka. Det enda vi saknade var kanske en jacuzzi eller badtunna men annars får ni helt klart 10/10.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack EmilyvM55
Emma Smart, Marknadsföring på Sankt Jörgen Park, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2020

Vad underbart att höra er glada feedback, det värmer! Hjärtligt välkomna tillbaka. Allt gott från oss på Sankt Jörgen Park

Omdömet skrevs 31 augusti 2020

Detta var första besöket på St Jörgen Park för både mig och min flickvän.

Vi köpte ett söndagspaket där middag (varmrätt), övernattning och spatillgång ingick till ett överkomligt pris.

För att vår upplevelse skall vara överskådlig för andra, skriver jag positiva intryck och negativa intryck nedan:

Positiva intryck:
* Mycket fin service och hjälp. Allt från receptionen till under middagen och vid poolbaren. Det är tydligt att service mind och kundnöjdhet står i fokus på St Jörgen Park.
* Väldigt snyggt och modernt på hela anläggningen. Materialval, arkitektur m.m. är mycket fint.
* Trevlig sparitual. Vi provade inte alla delar av spat, men hann se det mesta. Lugnt och stämningsfullt och trevliga delar som ingick i ritualen.
* Fin utomhuspool. Det var lite trångt och svårt att få plats, men när vi väl fått en bädd, var det mycket mysigt och trevligt. Musiken var kanske inte i vår smak och något hög, men då råkade vi också ligga nära högtalaren.
* God mat i restaurangen. Vår varmrätt var en fiskrätt som var riktigt riktigt bra. Den hade vi gärna betalat fullpris för, om den inte hade ingått. Vinet som rekommenderades var förvisso högt prissatt (jämfört med andra alternativ) men även det riktigt bra och väl avvägt.

Negativt:
* Rummet var inte det snyggaste vi sett. Skrikig tapet och mattan såg ut som att den varit med lite för länge.
* Ventilationen hörs konstant, som ett lågmält pysande ljud. Jag vänjer mig fort så länge sådana ljud är konstanta, men vet att många är känsligare för det än jag.
* Endast en kudde var i sängen är lite synd, för oss som gillar att ha två var.
* Sängen var acceptabelt skön, men lite av en besvikelse på ett hotell i den här klassen.
* Spat öppnade 09:00 på måndagar istället för 06:30 som övriga vardagar. Det reflekteras säkert i söndagspaketets pris, men ändå.
* Hög prisnivå i barerna och restaurangen. Exempelvis whiskyn Redbreast 15 kostade 65kr per centiliter, vilket enligt mig är cirka 15-20kr mer än det normala för en whisky i den prisklassen.

Allt summerat, blir det ändå en stabil 4 av 5 i betyg. Hade rummet varigt mysigare och sängarna något bättre, hade det räckt till 5 av 5. Att det är lite dyrare är trots allt väntat på ett påkostat ställe som detta, där servicen dessutom är av yttersta toppklass.

Rekommenderas!

Tack hermanssson
Omdömet skrevs 27 augusti 2020

Otroligt trevlig vistelse med en fantastisk personal och god mat.
Vi hade princess sviten som va väldigt mysig och härligt inredd med bra säng och sköna kuddar. (Viktigt!)
Utomhus poolen va riktigt härlig också.

Tusen tack!

Tack Patrik N
Omdömet skrevs 15 augusti 2020 från mobil enhet

Hotellet får toppbetyg då det verkligen levde upp till förväntningarna. Fint rum (valde till balkong vilket var värt) med mycket skön säng. Frukost i toppklass, smoothien och äggröran precis som man vill ha den och grymt utbud på färska bröd mm. (Det enda jag saknade var fler te-sorter åt det fruktiga hållet). Maten på restaurangen på kvällen höll samma höga klass samt att poolområde och träningsanläggning gav en extra dimension. Testade aldrig spa-delen inomhus, det får bli vid nästa besök... För hit kommer jag gärna tillbaka!

Restyp: Reste ensam
Tack Nathalie G