Scandic Rubinen(Göteborg)
Gothia Towers(Göteborg)
  • Frukost ingår
Quality Hotel Winn(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Center Hotel(Göteborg)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 84 US$/natt.

Avalon Hotel(Göteborg)
Avalon Hotel
  • Frukost ingår
Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
Clarion Hotel Post(Göteborg)
Priceline
Omdömet skrevs 25 februari 2018

Måste bara säga fantastiskt magiskt. Trevlig personal, fina rum, ett lyxigt spa och maten av högsta klass. Kommer definitivt åka tillbaka. Ser fram emot att komma när det nya poolområdet blir klart. Sist en gång till att bemötas av personal som ler och är trevliga gör en vistelse till att inte vilja åka därifrån.

• Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack Helene Å
Marcus J, Chef på Sankt Jörgen Park, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2018

Helene, dina ord värmer även en dag som denna med 10 minusgrader. Stort tack för feedback och omdöme.
Vi ser verkligen fram emot att få välkomna er åter snart igen.

Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

Mycket härligt Spa. Det är en upplevelse att gå igenom en spa ritual med alla krämer och olika bad och bastu ritualer. Det är en mycket fin anläggning. Det är lätt att koppla bort en dag här. Man blir verkligen avslappna.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Dennis B
Marcus J, Chef på Sankt Jörgen Park, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2018

Hej Dennis och tack för ditt fina omdöme. Härligt att ni njöt av vår sparitual.
Varmt välkomna tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 26 januari 2018

Var där på dagspa med lunch inklusive behandling på 20 min för andra gången. Härlig avslappnande miljö och skön sparitual som gjorde upplevelsen extra lyxig. Lunchen var jättegod med både kyckling, rotfrukter och många olika spännande salladsvarianter.
Hade en fantastisk dag och kväll som jag kommer att rekommendera till vänner och bekanta.

Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack Elisabeth G

Hej Elisabeth
Tack för dina fina ord och det härliga omdömet.
Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 23 januari 2018

Trevligt hotell och fint spa. Något stressad och okunnig serveringspersonal men maten var vällagad och god. Ganska lyhört då vi hörde gästern från baren på vårat rum. Väldigt trevligt receptionspersonal.

Bodde här: januari 2018, reste med vänner
Tack karinbG6605YC

Hej Karin och tack för både beröm och feedback.
Vi hoppas få välkomna dig tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 22 januari 2018

Frukostbuffen är okej, men inte lika god som lunchen. Huvudrätten var mycket god och min väninnas vegeturista förrätt var också God, men min förrätt med biff och ost var alldeles för skabbig och kraftfull. Chokladpraliner till efterrätt är gott om man inte orkar en hel dessert. Bra service och härlig pool.

Bodde här: januari 2018, reste med vänner
Tack ciaocat535

Tack för det fina omdömet. Välkomna tillbaka snart igen