“Vår bokning var borta?!”
Omdöme om Natur

Natur
Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 23 av 1 449 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 1 februari 2020

När vi kom kl.18 var vår bokning borta. De hade gett bort den kl.17? Servitören Björn var otrevlig och skyllde på oss att vi tagit fel tid. Vi hittade bokningen och visade en annan servitör som i allafall försökte kolla med systerrestaurangen om bord. Trist att sen försöka springa runt och hitta en restaurang lördag i duggregn. Vi hade barnvakt och behövde äta innan vår konsert. Känner oss inte sugna på att återkomma! En ursäkt hade kanske varit det minsta att få.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 125383LenaE
Fredrikcraas, Manager på Natur, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2020

Hallå Lena!

Vi är ledsna om det inte framgick tydligt på plats varför ert bord inte längre fanns tillgängligt och vi beklagar såklart missödet. Just i den stunden hade vi en fullsatt restaurang och väldigt mycket att göra.

Vi vill ju inte att någon ska behöva stå utan bord, men i detta fall så var ert bord var bokat från 17.00, och efter ett flertal försök att nå er över telefon så erbjöd vi ert bord till någon annan, 35 minuter efter er utsatta tid, då vi har en väldigt hög efterfrågan på bord.

Hoppas att ni förstår att vi inte kan låta ett bord stå tomt en timme efter gjord bokning, när ni inte gick att nå.

Ni är varmt välkomna åter vid utsatt tid i fortsättningen, och blir ni sena, så tveka inte att höra av er, så håller vi självklart bordet till er egentliga sluttid.

Omdömet skrevs 1 februari 2020

Fantastisk rödtunga, en sagolikt god sås. Lagom uppmärksam och mycket vänlig betjäning. Ett mycket gott vin som rekommenderades av vinkunnig personal.

Datum för besöket: januari 2020
Tack resertillHolland
Omdömet skrevs 20 januari 2020

Snabbvisit 30/12 i Göteborg med våra kompisar fr Schweiz. Bord bokat på Natur av kära hustrun.
Vilken positiv överraskning! Kockens val tog vi fast vi fick ändå kombinera lite som vi ville. Bästa råbiffen jag ätit någonsin, underbar rödtunga följde på det och sen några goda ostar som avslutning.
Allt kombinerades med passande och bra viner, tror vi tog ett vinpaket som ändå inte helt följdes.
All heder åt serveringspersonalen som verkligen fick en att trivas på ett bra sätt. Kocken/kockarna tack för era maträtter.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack 19PHS56
Fredrikcraas, Ägare på Natur, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2020

Här kommer ett ursäktande sent svar på er fina recension!

Vi mins ert besök mycket väl, och är så glada över era fina ord på plats, och även er entusiasm över maten och vinerna i kombination.
Väldigt trevligt att ha er här, och mycket spännande att få se era vänners spännande vinkylar-produkter från Schweiz!

Varma hälsningar och på återseende, från Fredrik och resten av gänget på Natur!

Omdömet skrevs 19 januari 2020

Väldigt bra o trevlig kväll med servitören Gunnar.
Rolig o proffsig service. Vi tog menyn kockens val det stökiga vinpaketet. Allt är bra på detta ställe. Man kan inte klaga på något.

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack Erik B
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

En pärla till restaurang mitt i centrala Göteborg. En liten meny, men maten som serverades var helt otroligt god med smaker som knappast kan åstadkommas i det egna köket. Vi åt lammet, samt blev tipsade om råbiffen som var något utöver det vanliga! Servicen var extremt bra!
Kan varmt rekommenderas!

Datum för besöket: december 2019
1  Tack Footprints432834

Resenärer som tittade på Natur tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Natur? Berätta vad du tyckte!