“Fin stämning ...”

20:00
Rankad som nr 637 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Område: Stigberget
Område: Stigberget

Sist vi var här för flera år sedan var det en helt annan krog. Nu tog vi bara en öl men kände ju att stämningen verkligen är en kvarterskrog. Vi återkommer och då blir det även att prova maten.

Datum för besöket: april 2021
Tack amyzak54

Omdömet skrevs 24 april 2021 från mobil enhet

VARNING!
Dom verkar ha bytt ägare och servicen har verkligen falerat. Vi hade bokat bord och när vi kom dit blev vi behandlade som att det var besvärligt att vi var där. Det fanns inget bord till oss och när vi inte kunde svara omgående på vad vi ville äta, innan vi fått sätta oss eller ens se på menyn, blev vi tillsagda att skynda oss. Kan inte kommentera maten eller drickat då vi aldrig kom så långt att ens sätta oss ner. Riktigt synd för Bamba var verkligen en riktig pärla innan...

Datum för besöket: april 2021
Tack dasBarbie
Omdömet skrevs 15 februari 2021

Vällagad supergod mat a lá svensk husmanskost! (som annars är svårt att hitta i Göteborg om du inte vill äta gatuköksvarianten!) Till bra priser dessutom, och du blir garanterat mätt! Rekommenderar den här restaurangen särskilt för er som kommer hit från andra städer eller länder och vill "smaka på Göteborg" till ett rimligt pris! Det kan ni göra här!

Datum för besöket: januari 2021
Tack Annethbergman
Omdömet skrevs 16 december 2020

Vi är stammisar på den bästa restaurangen! Så god mat och riktigt trevlig personal. Bäst av allt är att det dyker det upp nya maträtter hela tiden!

Datum för besöket: december 2020
Tack hannahlH4504DG
Omdömet skrevs 11 oktober 2020 från mobil enhet

Ville prova detta, gillar ändå kvarters ställen. Saknar hemsida så någon meny kan du inte kolla om du inte har FB, men det har ju alla enligt ägaren. Hemsida har ju alla schyssta kvarterskrogar också..enligt mig. Serverar bland de sämsta fatölen man kan ha (Åbro och Småland) då får man ha lite bättre priser men icke! Dom orkar inte skriva en riktig meny ens på väggen. Vad får man till ”gnocchi”? Vad får man till ”köttbullar”, ”halv special” högst oklart - en förklaring vid bordet kanske? Vill man folk ska äta och trivas så kanske man kan anstränga sig lite mer. Detta funkar inte för oss iaf även om det var en hel del folk där, troligen de som bor bredvid för det är inte värt besväret att gå den backen upp till Bamba.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack Patrik H

Resenärer som tittade på Bamba tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Bamba? Berätta vad du tyckte!