“SJUKT BRA SUSHI!”
Omdöme om Sushi Tiden

Sushi Tiden
Rankad som nr 437 av 1 477 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Levererar alltid. Grym kvalité. Älskar’t. Han som äger stället är också supertrevlig och glad - Inget att klaga på :-)

Tack BackpackerIM

Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Supergod sushi. Bra priser och trevlig personal. Rekomenderas att ta sushin som take away för lokalen är liten o inte mysig.

Tack Yolayola
Omdömet skrevs 11 september 2017 från mobil enhet

Bor precis bredvid och går dit ofta, efter att jag åt deras sushi första gången så har jag rekommenderat den till alla. Otroligt god och fräsch mat och personalen är så tillmötesgående och trevliga!

Gå hit och ni kommer inte ångra er :)

Tack Jennifer T
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Enkelt litet ställe med märkligt namn...god sushi och vänlig personal. Ok priser. Tydlig hemsida. ...............

Tack Pheimler
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Maten smakar alltid bra och man får alltid ett trevligt bemötande. Inga problem att välja bitar fritt och det blir aldrig fel på beställningar.

Tack Oskar H

Resenärer som tittade på Sushi Tiden tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Sushi Tiden? Berätta vad du tyckte!