“Överreklamerat & mycket dyrt”

Buenos Aires Argentine Steakhouse
Boka med
Buenos Aires Argentine Steakhouse har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 176 av 1 478 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Ennu en ny restaurang jag kan recensera; Burna Siares på avenyn.
En genuin kött restaurang som har en steril och ”kall” interiör; därav blir också vistelsekänslan rättså trist. Kan verkligen inte rekommendera detta ställe.

Köttet var gått och enligt önskemålet perfekt stekt men för 350 kr per person var de 4:a st. ~ 1 cm tjocka ”modell mindre” köttskivor absolut INTE värda sitt pris.

Det blev en halv köttbit vardera som man fick smaka; eftersom rätten beställa för minst 2 personer; ingen aha upplevelse alls, bara besvikelse. 4 personer var vi och maten + 1 öl och 3 vatten kostade 1 560 kr.

En bättre upplevelse både gällande atmosfär och köttnjutning får man på Tildas krog o restaurang och det till priset under 200 kronor per person.

Jag är glad att jag har prövat Buenos Aires för nu behöver jag inte undra längre och inte häller gå dit när jag vet att det finns bättre och billigare.

Tack Witek L

Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Allt var gott och servicen var bra. Något mer alternativ för vegeterianer vore toppen. Jag kommer att komma tillbaka. Så gott var det. Marineringarna och kryddningarna var pricken över i.

Tack Magnus B
Luke D, Guest Relations Manager på Buenos Aires Argentine Steakhouse, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Thank you for the positive review

Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Vi va 13 personer som ville äta och dricka gott, började med fördrink serverade 5 åt gången med 10 minuters mellanrum..
Maten kom beställde en pampas sallad ok kött men salladen va så tråkig (blandsallad och ruccola) två svampar och två torkade tomater..
8 gubbar beställde kött dessa i rare / medium och welldone det resulterade i att alla va antingen rare eller welldone
Såserna va bra och vinet och ölen
Nja bättre kan ni !!!

Tack pierrepL684DT

Thank you for your review, I have put the review forward to management

Omdömet skrevs 6 mars 2018

Två personer delade på deras specialrätt "Grill on the board". Det var en blandning av korvar nötkött och kyckling. smakde gott men stack inte ut!
Även om nötköttet smakade godast. Kommer nog att ta någon av deras kolgrillade biffar nästa gang. God pommes men alldeles för lite sås. Trevlig personal och fin miljö. Rrekommenderas. Man skall inte dö nyfiken!

Tack traveler2000200
Luke D, Guest Relations Manager på Buenos Aires Argentine Steakhouse, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2018

Thank you for your review and visiting us!

Omdömet skrevs 18 februari 2018

Fick fruset iskallt bröd till förrätten, inget erbjudande om ny förrätt. Fick vänta 7 minuter på nytt bröd, då var resten kallt. Ingen ursäkt!!!!!!
Långsam oengagerad service, ingen fråga om vi ville ha dessert eller kaffe. Maten var god!

Tack Corinne R
Luke D, Guest Relations Manager på Buenos Aires Argentine Steakhouse, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2018

Thank you for telling us about your experience, due to the style of review I have put your experience forward to management.

Apologises for your time with us.

Resenärer som tittade på Buenos Aires Argentine Steakhouse tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Buenos Aires Argentine Steakhouse? Berätta vad du tyckte!