“Vällagat, gott, lagom portion.”
Omdöme om Saigon

Saigon
Rankad som nr 31 av 50 Smått och gott i Göteborg
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Vällagat, gott, lagom portion. Inga klagomål. Bra lunch / kvällsmat. Kommer att återkomma hit nästa gång.

Datum för besöket: februari 2020
Tack tslarsson

Omdömet skrevs 22 november 2019

Har varit på Saigon ett flertal tillfällen - alltid lika nöjd. Tillmötesgående personal, rimliga priser och framför allt god mat!

Datum för besöket: november 2019
Tack Astralresande
Omdömet skrevs 14 november 2019 från mobil enhet

Riktigt god mat. Bästa thai/Vietnam resturangen i Göteborg 10/10.

Lokalen är sådär men bra med öppet kök att man ser när lagen tillagas. Ligger i källan brevid asiatiska mataffären i nordstan.

Datum för besöket: november 2019
Tack simonggggg
Omdömet skrevs 13 augusti 2019 från mobil enhet

Äter lunch här minst en gång i veckan. Tröttnar inte på denna vällagade och mycket smakrika mat från Asien. Autentiskt som det kan bli i Sverige men det beror väl på att de även har en butik men 100% asiatisk mat bredvid.
Bästa stället i Göteborg om man ser till maten. Stället ligger i källarplan så det är ingen utsikt men maten är bäst

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 253niklasn
Omdömet skrevs 13 augusti 2019 från mobil enhet

Lunchade på denna mysiga restaurang med mycket trevlig och effektiv personal. Trots mycket folk var väntetiden max 10 min. Nästan alla rätter kostade 89kr och om man köpte dagens lunch ingick även sallad och läsk.

Extremt mycket mat man får på tallriken så var beredd på at fråga om en doggie-bag och äta vid ett senare tillfälle igen! En rätt räcker gott och väl till 2 måltider (säger t.o.m jag som tränar och äter stora mängder).

Vi tog green curry kyckling med ris, stekta äggnudlar med biff & grönsaker samt Vietnams nationalsoppa Phó som var förvånansvärd god!! Mättar snabbt och är en riktig smakupplevelse!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Melissanyberg

Resenärer som tittade på Saigon tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Saigon? Berätta vad du tyckte!