“Perfekt ”

Rankad som nr 123 av 1 466 Restauranger i Göteborg
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi delade på en pizza med kräftstjärtar på, det var den bästa vi båda käkat. Vi fick hjälp av Johan som tipsade om de perfekta vinet till maten och serverade fantastiska ”efter maten drinkar” restaurangen och maten får 5 plus, servicen och Johan får 6 plus!! Rekommenderas starkt!

Tack Thom H

Omdömet skrevs 18 mars 2018

Nog finns det bättre..källarlokalkänsla..medioker mat ..höga priser ,ja ibland kan det vara värt att betala 190-:för en normalstor pizza ,men denna var så intetsägande i smaken ,de 6 st små kycklingklubborna (samma prisnivå) likaså.mkt hög musik och servitriser som sprang
mellan borden,så jag förstår varför de hade joggingskor på fötterna .....men som tur är finns det gott om valmöjligheter strax utanför tröskeln att upptäcka med en erfarenhet rikare....

Tack Y6753IWgabrielab
Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Vi gick hit första gången efter min födelsedag. Vi blev störtförälskad i maten. Så vi gick två gånger till. Sista gången föll de o kvalitén. Vi tog deras biff, förr har den alltid haft en bra mör köttig bit. Denna gången var det en "fulbit" där halva köttet bestod av fett. Tack och lov så förstod de vårt klagande och gav på 50% på vardera maträtt. Nu är vi lite avsktäckade att gå tillbaks

Tack Madeleine N
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Trång lokal med massa folk, kändes som om man satt ihop med grannbordet, hög ljudnivå svårt att samtala i normal samtalston. Mycket god pizza. Ganska dyrt. Trevlig personal

Tack suzannebn
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Fullkomligt värdelös service. Maten vet jag inte hur den smakade eftersom att den aldrig kom. Barpersonal, servitriser och hovmästare visade på sämsta tänkbara omdöme. Föreslår att du väljer en annan restaurang. Det finns många bättre intill.

Tack David Å

Resenärer som tittade på Joe Farelli's tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Joe Farelli's? Berätta vad du tyckte!