“Ett nytt favoritställe. ”
Omdöme om Bar Normal

Bar Normal
Boka bord
tors 29/10
20:00
Rankad som nr 136 av 1 443 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: Neo-bistro på den vackra Prinsgatan i Hjärtat av Linne, vår expertis ligger på matiga spännande smakrika sallader, rå-mat, grillade smörgåsar samt Deli och goda drycker och drinkar. Varmt välkomna!

Vilket ställe! Här känner man sig verkligen välkommen från den stund man kliver in till man flera timmar senare lämnar. Servicen är lättsam och uppmärksam. Samtidigt har de stenkoll på viner och bra allternativ till dryck till maten.
Menyn är mycket begränsad. Men rätterna som serveras är vällagade och generösa. Grillade mackor kan låta tråkigt men deras ostmacka med fläskkarré är fantastisk.
Bra utbud av drinkar som ger mersmak.
Beställ bord! Det är en liten lokal med begränsat med sittplatser.
Tror att vi har hittat ett nytt favoritställe.

Datum för besöket: september 2020
Tack Fiskelyckan

Omdömet skrevs 16 september 2020 från mobil enhet

Förstår inte vad som är så speciellt med tanke på alla hypade omdömen. En trevlig bar med trevlig personal helt enkelt. Extra plus för inredningen och ett öppet kök, god atmosfär men sen inget speciellt. 58:- för en öl på fat (TT 4,5%) antar jag, halvljummen. Menyn är slimmad, inget som lockade mig iaf men där är ju smaken väldigt olika så om man gillar den typen av mat är det säkerligen helt ok. Blev glad att dom hade en BLT men det verkade vara en egen variant av den som innehöll kimchi, wasabi och koriander. Vilket det mesta gjorde. Kan slinka in på en öl nån gång men inte så troligt med tanke på utbudet runtomkring.

Datum för besöket: september 2020
Tack Patrik H
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Vi åt råbiff, sashimi och en lyxmacka. Mycket god mat, tracking avslappnad stämning och utmärkt service. Hot kommer vi gärna tillbaka.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Annablomman
Omdömet skrevs 20 november 2019

Riktigt bra stämning!
Välsmakande mat, sashimin är fantastisk! Buratan inte sämre den!
Personalen är trevlig, bemötande och väldigt rolig och skojjande, dem sätter en bra stämning som smittar av sig i lokalen!
Klart värt ett besök!

Datum för besöket: september 2019
Tack Matoresa123
Omdömet skrevs 29 maj 2019 från mobil enhet

Är du ute efter en chill bar med grym mat så måste ni prova detta ställe. Har ätit många sashimi men detta är lätt den godaste. Trevlig personal och mysig atmosfär.

Datum för besöket: maj 2019
Tack JessicaLinden89

Resenärer som tittade på Bar Normal tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Bar Normal? Berätta vad du tyckte!