“Bra hämtkina”
Omdöme om Hing Wa Restaurang

Hing Wa Restaurang
Rankad som nr 181 av 1 448 Restauranger i Göteborg

Vi beställde hämtmat då restaurangen stänger 20:00 enligt restriktioner pg.a. pandemi. Vi beställde Biff med blandade grönsaker, Biff med bambuskott och en kyckling masala. Allt var väldigt gott. Bra prisniv, betalade 306 kr för 3 hämtmål.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Glenndon66

Omdömet skrevs 4 november 2020

En liten kines restaurang man bör överväga att boka bord. Maten var ordinär servicen god. Verkar var populär trots i corona tider.

Datum för besöket: november 2020
Tack Ulf N
Omdömet skrevs 21 september 2020 från mobil enhet

Väldigt god mat, och den känns autentisk. Bra kvalitet på kött och fisk, goda smaker och fin service. Dessutom mycket bra prisnivå. Detta måste vara den bästa restaurangen med kinesisk mat i Göteborg.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack mathiass500
Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Jag vet inte om dom jobbar utan att addera glutamat som de flesta öser på för att få smak, men hur som helst så smakade maten inte speciellt mycket. Varken den sötsura såsen, eller biff med grönsaker. Kycklingen med champinjoner var god men saknades fortfarande något. Den friterade kycklingen var ganska seg och lite tråkig efter frakten hem på 15 minuter. Får se om resterna smakar bättre imorgon!

Datum för besöket: september 2020
Tack Aagrald
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Bästa kinarestaurangen i Göteborg. Väl värt att åka en bit för take away! Trevlig personal, autentiska kinesiska goda rätter och bra pris. Rekommenderas!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack LindaMPettersson

Resenärer som tittade på Hing Wa Restaurang tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Hing Wa Restaurang? Berätta vad du tyckte!