“Perfekt ölutbud ...”

The Golden Days
Rankad som nr 266 av 1 447 Restauranger i Göteborg
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar

Denna gång blev det enbart en öl och lite pommes med dipp. Vi gillar stället som har historia. Dessutom ett bra ölutbud. Vi återkommer ...

Datum för besöket: april 2021
1  Tack amyzak54

Omdömet skrevs 12 maj 2021 från mobil enhet

Hämtade via to Hood to go.?men käkade även för fullpris.

Va fan ska man sälja billigt tumma inte på kvalitet

Va trevlig å serva kvalitet även mot dom som köper billigt.

A

Datum för besöket: maj 2021
Tack RedRuben
Omdömet skrevs 2 mars 2021

I dessa tider så gör Restaurangen och Personalen vad dom kan. En god Lunch stor Salladsbuffé. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: mars 2021
Tack 55Sussi
Omdömet skrevs 15 februari 2021

Fick fint mottagande trots kort tid till att köket skulle stänga. Bra utbud på menyn och snabb service. Maten som serverades var vällagad och mycket god. Både ryggbiff och högrevsburgare höll hög kvalitet. Perfekta tillbehör gjorde måltiden komplett.

Fläckvis mycket hög stämning i lokalen, men det blir kanske så när man ska få i sig hela kvällens alkoholkonsumtion före 20:00. Inga större problem men kanske ett observandum.

Överlag ett mycket trevligt och välsmakande besök som säkert kommer att upprepas.

Datum för besöket: februari 2021
3  Tack Black_Father
Omdömet skrevs 26 oktober 2020 från mobil enhet

Ett barn i vårt sällskap fick en minst sagt underkokt pasta. Här snackar vi inte Al femte, utan så hård att det sa ”knak”. Jag fick in mögliga pommes. Höll på att kräkas när jag åt pommes till hamburgaren(som i sig var god). Även tryffelaiolin var god. Men en kock som inte ens kan koka pasta har jag inte mycket för...

Datum för besöket: oktober 2020
Tack LasseLasseK

Resenärer som tittade på The Golden Days tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt The Golden Days? Berätta vad du tyckte!