“Afterwork med jobbet”

Boka bord
lör 5/12
20:00
Rankad som nr 1 183 av 1 438 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: Välkommen till Bryggeriet - Anrik restaurang mitt i Göteborg! Bryggeriet är en restaurang, sportbar och nattklubb som ligger mitt på Avenyn i Göteborg. Sedan vi öppnade portarna 1993 har vi varit ett självklart val för alla som vill äta riktigt god mat, ta en trevlig lunch, följa sitt favoritlag i Sportbaren, komma förbi på en after work eller dansa helgnatten lång. Eller om man bara vill beställa någonting gott att dricka i en avslappnad och gemytlig miljö. Vi är en restaurang som väljer ekologiska och närproducerade råvaror. Vi bryr oss om mat, och vi bryr oss om våra gäster. Därför väljer vi noggrant våra råvaror och leverantörer.
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Otrevlig personal samt gapar på kunder! Maten var kall och smaklös, när man säger till servitören att maten är kall, tog de tallriken och värmde upp i micro! Blandar ihop notan med andra bord, sällskapet fick betala mer än vi skulle! Rekommenderar verkligen inte denna restaurang... inte ens för att ta ett glas vatten!!!!

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack Zahore

Omdömet skrevs 23 juli 2020

Sämsta tänkbara.
Otrevlig personal. Ingen bra mat. Lyckades inte göra välstekt kött.79 kr för lite spagetti till ett barn. Gå inte hitDet finns sååååå många trevliga restauranger som är måna om sina gäster.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack christin s
Omdömet skrevs 29 maj 2020 från mobil enhet

Vi var 3 par som skulle äta här en kväll.
Det tog ca 30min innan vi fick beställa.
När maten väl kom hade vi väntat i 60min till. Då kom inte allas mat samtidigt.
Min mat fick jag efter att resten av sällskapet ätit upp. Maten var otroligt salt, gick knappt att äta. Service personalen ignorerade oss länge och jag fick inte maten utbytt när dem väl kom.
Otroligt otrevligt bemötande.
Resten av sällskapet var ok med maten.

Datum för besöket: juli 2019
Tack aldiiyanaa
Omdömet skrevs 28 april 2020 från mobil enhet

Filet Mignon är inte ens en Filet Mignon, 2 fläskbitar ovanpå varann inslungad i pizzeriabea + "rödvin"-sås. Riktigt smaklöst, som hos vilken pizzeria som helst som erbjuder kötträtter. Inga spännande dryckesval. Ryggbiffen va riktigt smaklös, med ett dåligt försök att dölja det med en ännu värre grönpepparsås över hela köttbiten.

Datum för besöket: april 2020
Tack oscarniha
Omdömet skrevs 20 februari 2020 från mobil enhet

Lugn avslappnad miljö framför brasan. Trevlig och vänlig personal med enkel bar mat. Kan tänka mig att komma tillbaks igen!

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack robertbG985FF

Resenärer som tittade på Restaurang Bryggeriet Avenyn - Restaurang Göteborg tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Bryggeriet Avenyn - Restaurang Göteborg? Berätta vad du tyckte!