“Familj”
Omdöme om Bistro Södra 32

Bistro Södra 32
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Bistro Södra 32 har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 198 av 1 461 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket bra mat God service trevlig miljö.
Går gärna hit igen.
Rekommenderar gärna detta till våra vänner

Tack Jocke5046

Omdömet skrevs 20 mars 2018

Bra meny, inte för mycket att välja på men tillräckligt många. Väl tilltagna portioner och välsmakande. Vi var 5 personer och alla var nöjda och mätta. Mycket bra vinförslag till rätterna i menyn (två till varje rätt)

Tack Ulf L
Omdömet skrevs 18 mars 2018

Det är vad vi upplevde på Bistro Södra 32
Lokalen var lagom besökt, vi hade förbeställt vårt bord och den trevliga betjäningen anvisade oss snabbt vårt bord med bekväma bänkar.
Kyparen visade sig vara mycket kunnig i allt vad de hade att erbjuda, frågor angående matsedeln fick vi snabba svar på, i och för sig inget märkvärdigt, dock blev beställningen ännu enklare än förväntat.
Det skall genast sägas, alla förrätter var förstklassiga och de olika huvudrätterna likaså. Personligen var jag mest nyfiken på deras Grillmix och det kan sägas med gott samvete, den tallriken var det högsta klass på och av de andras miner att döma var de lika belåtna med vad som bjöds av köket. Ett argentinskt rött vin avrundade utmärkt och kvällen avslutades med fina chokladbitar på en pinne.
Sammantaget ett mycket trevligt besök och en mycket bra betjäning, uppmärksam och kunnig. Vi kommer gärna tillbaka.

Tack PaulochBirgitta
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt bemötande och god mat fick vi vid ett besök på denna trevliga bistro. Två åt vegetarisk blandad mat. Mycket gott. De som åt av oxfilén med potatisgratäng var också mycket nöjda. Stället rekommenderas!

Tack Marina J
Omdömet skrevs 25 februari 2018

Vi kom dit precis när man öppnade och beställde förrätt och huvudrätt med passande viner och vi fick en bra service men man hade väldigt bråttom mellan förrätt och huvudrätt och det var knappt vi hunnit äta upp så det kändes som man ville ha iväg oss snabbt men maten och vinet var väldigt bra

Tack Lars S

Resenärer som tittade på Bistro Södra 32 tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Bistro Södra 32? Berätta vad du tyckte!