“Så god mat!”

Boka bord
lör 31/10
20:00
Rankad som nr 21 av 102 Restauranger i Varberg
Beskrivning: Här på Hattaviken blir det en naturlig historia; vi gillar verkligen naturliga ingredienser och gärna närproducerat och det går igen i både var meny med lamm och härlig öl från Byaregården till vår inredning med inspiration från natur och till exempel närproducerade stolar från Småland. Välkomna!

Vi var 10 pers i sällskapet som åt söndagslunch. Det blev 4 - 5 olika rätter som beställdes, några tog även efterrätt och kaffe. Alla mycket nöjda med sin rätter och gott kaffe. Trevligt ställe med trevlig personal.

Datum för besöket: september 2020
Tack EvaA1712

Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Hattaviken är ett säkert kort i Varbergs resturangvärld !! Alltid god mat bra service och underbar personal.
Vi åt fisk idag dom var mer än utsökt och en del åt kött som var utsökt gott.
Marängsviss och créme brulée och mycket gott kaffe . De fick full pott i allt idag❤️och deras luncher är lika lyxiga varje dag så gå dit du blir inte besviken

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack Eva-Karin J
Omdömet skrevs 1 juli 2020

Maten är god. Personalen är trevlig o uppmärksam. Innemiljön o logistiken var inte bra. Vi blev placerade direkt utanför toaletterna där gästerna frekventerade i ständig kö precis bakom ryggen på en av oss i den smala gången. Inte en tanke på avstånd. Kanske mera gästernas dumhet än restaurangens fel.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Aaa877
Omdömet skrevs 7 april 2020 från mobil enhet

Märkligt att se hur trångt det verkade vara. Borden stod tätt och flertalet äldre satt vid bord med många personer tätt omkring sig. Inte bra. Kö, vid kassan, innanför dörren. Oansvarigt... Dåligt omdöme...

Datum för besöket: april 2020
Tack Hejadigule
Omdömet skrevs 21 januari 2020

En ny restaurang för oss och det var en positiv överraskning. Ett varmt välkomnande fick snabbt ett bord.
Mycket bra och trevlig personal och vilka kockar i köket. Vi åt dagens lunch Raggmunk med fläsk bara så bra avslutade med kaffe och liten efterrätt.
Kan varmt rekommendera denna restaurang.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Bosse L

Resenärer som tittade på Hattaviken Restaurang tittade också på

Varberg, Varbergs kommun

Besökt Hattaviken Restaurang? Berätta vad du tyckte!