Spara
Höjdpunkter från omdömen
Har inte barnen fiskat krabbor någon gång går det att göra det här!

Omdömet skrevs 8 maj 2019

Varberg, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 30 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Varberg
från 44,01 US$
från 44,01 US$
från 47,61 US$
från 37,14 US$
Omdömet skrevs 8 maj 2019

Vi var här en solig vecka under 2018. Väldigt speciellt! Härlig vandring och man är i samklang med natur och hav. Tycker man om att samla stenar är det att rekommendera. Några timmars avkoppling och en matkorg med. Överhuvudtaget värt att besöka. Glöm inte att besöka fiskebutiken på Getterön!! Ett måste.

Datum för upplevelsen: juni 2018
Tack miahlanzberg
Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

En bra strand för alla, finns både sandstrand, klippor och badbrygga. Nära centrum, lätt att sig dit med bil, cykel eller åker man dit med båt från hamnen som ligger 2min från centrum. Det finns både resturang och toaletter.

Datum för upplevelsen: juni 2018
Tack krabbes27
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Det är så lungt och rogivande. Fin badplats.
Härligt plats att fika antingen på deras fikaställe eller medhavd korg.

1  Tack MonaW150
Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Jättenöjda med badplatsen! Finns både sand, klippor och betongbryggor m stegar. Nytt är att det finns en snorkelled. Man kan dyka ner vid flöten för att läsa info om havet på skyltar på botten. Skyltarna ligger på olika djup, från ca 1m och djupare. Så kom ihåg att ta med cyklop! Finns även gungor, restaurang (Hattviken) och glasskiosk med mysiga sittplatser.

Tack helenasD9098IN
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Härlig badstrand med både sand och strandäng med hålor att ligga i. Rent och snyggt. Här är det inte så långgrunt utan det bör djupt ganska nära stranden. Möjlighet att duga från klippa.

Tack HelenA618