“På genomresa”

Boka bord
sön 19/9
20:00
Rankad som nr 85 av 105 Restauranger i Varberg

Välj hellre ett annat ställe för lunch? Inget fel på servisen men en Ceasarsallad där det är för lite av det mesta och som är toppad med några stenhårda små krutonger (från påse?). Duger inte när man satt priset till 149 kronor. I min värld tar man inte betalt för kranvatten utan is heller.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Ceasarsallad

Omdömet skrevs 2 juli 2021 från mobil enhet

Otroligt trevlig personal!
Riktigt bra service och uppmärksam trevlig personal.
Rent och snyggt, maten helt ok.
Vi återkommer!

Datum för besöket: juli 2021
Tack David S
Omdömet skrevs 22 september 2020

Bra service och god, varm och vällagad mat.
Vi valde kalv och lax
Till laxen så serverades det en fantastiskt god romsås
Kalven serverades medium rare, precis som jag ville ha den
vi blev tilldelade ett bord på altanen där servitören tände upp en gasol värmare, väl avskilt från andra gäster

Datum för besöket: september 2020
1  Tack lilleprinter
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket god lunch. Schnitzel. Smakade mycket gott med utsökt sås till. Frugan tog en toast harry fläskfile. Mycket god. Prisvärt.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack peterhK856LW
Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Åt en mycket god lunch på Harrys! Snyggt nyrenoverat och med bra läge mitt i city. Personalen var fantastisk och det gjorde vår vistelse minnesvärd.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Icapate365

Resenärer som tittade på Harrys Varberg tittade också på

Varberg, Varbergs kommun

Besökt Harrys Varberg? Berätta vad du tyckte!