Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams135 US$
Priceline135 US$
Tripadvisor135 US$
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 5 maj 2021

Supermysigt boende med välkomnande och gullig personal. Personligt och familjärt. Rekommenderas varmt. Reste med tio-åring som var överförtjust i hela upplevelsen. En underbar hotellnatt i vår fina hemstad!

Tack alundi718833
Omdömet skrevs 5 maj 2021

Supertrevlig person och mysigt rum. En väldig familjekänsla från första stunden man kom in genom dörren. Frukosten var också bra med nybakat bröd och egengjord müsli med mera. Ett plus var ju också tv med Chromecast på rummet.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack karvid412392
Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Supercharmigt ställe centralt i Varberg. Ägarna är jätte trevliga och serviceminded. Rummet var fräscht och mysigt inrett. Jättesköna sängar, bra badrum och utsikt mot havet. Vi bodde i rum 16. Frukosten hade hembakt bröd och färska bär till yoghurten bland annat. Vi kommer definitivt att bo här nästa gång vi åker till Varberg! Så till ägarna, vi ses snart igen!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack mallan031
Omdömet skrevs 28 april 2021

Mysigt hotell med fin service. Bra frukostbuffé som sköttes väl med tanke på Coronarestriktionerna. Fint och ombonat rum. Tyvärr var kuddarna inte bra, men de kan säkert bytas. Bra läge väldigt centralt i Varberg med nära till restauranger och promenadstråk.

Tack CarinaF430
Omdömet skrevs 22 april 2021

Mina högsta rekommendationer för den här mysiga pärlan i Varberg.
Vi hade bokat det största rummet, och det visade sig vara ett rum med både himmelsäng, kakelugn och balkong. Samt för övrigt en väldig personlig fin inredning.
Frukosten var åt det nyttigare hållet, med mycket gott att välja på. Och en hel del som var hemgjort. Mycket bra.
Trevlig värd som berättade om huset.
Hit kommer vi garanterat återvända.

Tack ollegreengbg