FindHotel
eDreams231 US$
CheapTickets232 US$
Omdömet skrevs 3 maj 2021

Fick i 30 års present en romprovning och övernattning på hotellet. När vi kliver in på hotellet känns det som att vi tas utomlands. Det påminner inte alls om något annat hotell jag vart på. Inredningen är helt unik, rummen små och mysiga med små detaljer som gör det lilla extra för att ta oss till Kuba.

Tycker man om rom ska man absolut köpa en provning med Per Ädel som är otroligt kunnig och som gör provningen till en väldigt rolig upplevelse. Spa avdelningen är underbar, inredningen i hela avdelningen med kaklet och utformningen är perfekt för en avkopplande eftermiddag.

Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack Jonathan A
Omdömet skrevs 25 april 2021 från mobil enhet

En övernattning för att fira min makes födelsedag. Checkade in och gick ner till SPAt som överraskade oss positivt. Större än vi trodde det skulle vara och väldigt mysigt! Härliga bastus, bubbelpool och ångbad m m.

Därefter en middag på hotellets restaurang som var riktigt bra! Trevlig personal, supergod mat och härlig atmosfär.

Rummet var ganska litet (och då hade vi ändå inte den minsta varianten utan ett ”standard”) men det räckte. Fräsigt badrum med både dusch & badkar. Hade gärna sett en dubbelsäng istället för två enkelsängar men man kan inte få allt. Tyst på natten var det iaf och vi sov gott.

Fantastiskt bra frukostbuffé.

Läget är bra med närhet till stan och strandpromenaden.

Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack SweetieFBG
Omdömet skrevs 21 februari 2021

Ett ganska litet, men välutnyttjat rum som var inrett med omtanke och kärlek.
Vi fick till och med behålla rummet någon timme extra på grund av en ombokning av våra behandlingstider.
All personal var glad, snabb och verkligen serviceminded.
Hit åker vi gärna fler gånger.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Kenneth M
Omdömet skrevs 1 januari 2021 från mobil enhet

Vi åker iväg och firade min frus 50 årsdag på detta annorlunda hotell. Mysiga rum med balkong o havsutsikt där vi drack champagne. Vi hade bokat spapaket där rum,spa och en trerätters ingick. Litet mysigt spa i källaren som får bra betyg. Tyvärr kunde man inte ta ett glas vin där.
Restaurangen var trevlig och personalen hade gjort ett fantastiskt blomsterarrangemang av våra medhavda blommor. Maten var god och med ett litet tillägg så kunde man äta vad man ville och inte bara det som ingick i spamenyn.
Vi avslutade kvällen i Hemingways bar. Baren är nog fantastisk på sommaren då man kan sitta ute på taket. Slutomdöme ett härligt annorlunda hotell med känsla av Karibien.

Datum för vistelsen: december 2020
1  Tack Bexell
Omdömet skrevs 14 november 2020 från mobil enhet

Som alla har skrivit innan. Ett otroligt udda och annorlunda hotell. Otroligt go tjej som tar i mot oss i receptionen. Man blir på extra gott humör direkt, rummet vi fick var självklart inget liknande man bott på innan med extra allt. Sedan bokat spa som om jag skall vara ärlig inte är ett spa i klass med ett normalt spa, men härligt ändå med sin otroliga inredning och sköna känsla.

Sedan innan middagen blev det ett besök i hemingway tornet med en fördrink. Mysigt och go personal. Sedan blev det middag och nu pratar vi 5 stjärnor.. Personalen som rakt igenom är fantastiskt bra, fortsätter även här. Vi tar in fyra olika varmrätter ( 2 par var vi ), jag tog även förrätt kantarellsoppa mmm. Maten var i hög gourmet klass ( enligt oss ), bra vin till detta. Mitt lamm var som en smekning, även övrigt sällskap som tog oxfilén, anka och torsk var lika nöjda. Lite efterrätt på detta där creme brulee stod ut lite extra. Frukost fick vi boka tid till i dessa tider, så vi tog 07.00 när dom öppnade och satt i 45 minuter och njöt.

Så ta chansen och res hit, för vi kommer tillbaka..

Datum för vistelsen: november 2020
1  Tack Knikedik