Omdömet skrevs 9 september 2020 från mobil enhet

Trevlig personal, bra frukost, goda drinkar, ljuvligt spa, härlig inredning, bra läge, helt okej middag, allt som man kan önska sig i en trevlig stad.
Vi kommer absolut att komma tillbaka till hotellet

Datum för vistelsen: september 2020
Tack 131ThomasK131
Omdömet skrevs 17 augusti 2020 från mobil enhet

Trevligt hotell i Varberg. Inte det billigaste man kan hitta, men mysigt stuk. Rummen normal stora. Temat genomgående från Cuba, med mycket om och kring Castro (kanske inte är så konstigt). Restaurangen serverar frukost och middag. Bra kvalitet på frukosten. Middag ok, men med tanke på priserna borde det vara lite mer välsmakande.

Tack j_rgenj89
Omdömet skrevs 15 augusti 2020 från mobil enhet

Fina rum, fantastiskt med balkong, kanontrevlig personal både på hotellet och i restaurangen. Härligt att kunna sitta ute och äta frukost. Läget perfekt, nära till både strand och centrum. Rekommenderas verkligen!

Tack joakimj338
Omdömet skrevs 6 augusti 2020

Oerhört mysigt hotell. De har verkligen rått sin idé att fungera. Trevlig personal och låg nära till stadens sevärdheter. Baren högst upp är ett måste, tyvärr var det uselt väder så vi satt bara inne i tornet. Det är inget fancy hotell, men det vet man när kan bokar. Stor och god frukostbuffé. Har ni möjlighet så boka de stora rummen!

Tack Kevin R
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Riktigt himla goda vitlöksbröd, trevlig resturang. Vi såg till och med Kalle Moreaus!! Väldigt trevlig personal och fin på insidan. Ligger dock lite utanför Varberg men annars var de najs. Rekommenderar att käka här, kanske inte sova, men oj va fint!!!!!!

Tack 445tildag