“Dyrt att ta en kopp kaffe med kaka.”
Omdöme om Cafe Mignon

Cafe Mignon
Rankad som nr 1 av 3 Smått och gott i Varberg
Kök: Svenskt

Vi har ätit jättegott där flera gånger. Trevlit ställe, trevlig personal, men lite väl dyrt. Det är ju ett cafe' och inte en restaurang i den bemärkelsen.
Uteserveringen är trevlig och fin.

Tyvärr flyger det omkring fåglar över huvudet när man sitter och fikar. Min fru fick fågelskit på kläderna. Jag såg en kund som blev "attackerad av en Kaja som orädd satte sig på hans bord när han satt och åt.
Vagnen för brickor saknar skydd och fåglarna flyger in till brickorna och äter överbliven mat direkt på tallrikarna.
Något borde göras för att bli av med fåglarna den saken är klar. Annars är man nöjd.

Datum för besöket: maj 2021
Tack rolfsO2720SJ

Omdömet skrevs 10 april 2021 från mobil enhet

Väldigt god mat och väldigt mysigt ställe. Kanske lite dyrt men överkomligt. Rekommenderar den som vill komma hit att vänta tills pandemin är över, det var stor trängsel som dessutom ej hanterades särskilt väl av personalen.

Datum för besöket: april 2021
Tack inteamanda
Omdömet skrevs 13 februari 2021 från mobil enhet

Satt ute och fikade i solen en lördag i februari 2021. Gott kaffe och goda kanelbullar... Helt klart värt ett besök.

Datum för besöket: februari 2021
Tack rikardn2018
Omdömet skrevs 23 september 2020 från mobil enhet

Trevligt café och även lunchställe precis på torget i Varberg.jag valde vegetarisk nachotallrik då den vegetariska lasagnen inte fanns kvar men det blev ett bra val. Lite blandat utbud med lunch, mackor och fikabröd.

Datum för besöket: september 2020
5  Tack Amandaosara
Omdömet skrevs 21 september 2020 från mobil enhet

Bra utbud av fika och mat. Tycker dock i dessa Coronatider att trängseln är för stor och inomhus. Väldigt god fisksoppa och taco tallriken var god. Trevlig och hjälpsam personal.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack 542j_rgenw

Resenärer som tittade på Cafe Mignon tittade också på

Varberg, Varbergs kommun

Besökt Cafe Mignon? Berätta vad du tyckte!