“Bra lunch”
Omdöme om Cafe Mignon

Cafe Mignon
Rankad som nr 1 av 3 Smått och gott i Varberg
Kök: Svenskt

Trevligt café och även lunchställe precis på torget i Varberg.jag valde vegetarisk nachotallrik då den vegetariska lasagnen inte fanns kvar men det blev ett bra val. Lite blandat utbud med lunch, mackor och fikabröd.

Datum för besöket: september 2020
Tack Amandaosara

Bra utbud av fika och mat. Tycker dock i dessa Coronatider att trängseln är för stor och inomhus. Väldigt god fisksoppa och taco tallriken var god. Trevlig och hjälpsam personal.

Datum för besöket: september 2020
Tack 542j_rgenw
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Goda fish and chips och sallader. Bra läge mitt på torget med mysig men stimmig inomhusmiljö. Fina och goda bakverk! Trevlig personal. Vi går hit en gång per år och jag kommer tillbaka även nästa år.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack MaggieHJ
Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Detta stället ligger vid torget och har både uteplatser som inne. Vi köpte en god maska till lunch och den var mycket god, trevlig personal men kanske för mycket folk på liten yta. Det var torgdag en onsdag så det kan också påverka det.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Sommar2013
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Letade lunch-ställe på vår väg från Malmö till Göteborg. Hamnade i Varberg på detta café som ligger mitt på gågatan. Vi tog en panini och en bakad potatis och båda var fantastiskt bra! Till det ett glas rosé av bästa sort. Avslutade lunchen med en underbar pariserbulle. Ett café som lyckats kombinera bra och goda luncher med härliga bakverk. Ett café som är väl värt ett besök och dit vi definitivt kommer återkomma till.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack AnnaJ3427

Resenärer som tittade på Cafe Mignon tittade också på

Varberg, Varbergs kommun

Besökt Cafe Mignon? Berätta vad du tyckte!