Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Malin C

Bra camping nära stranden

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 2 aug. 2021
Super trevlig camping. Bra med att dela upp pooltiderna, men många barn dagtid/eftermiddag. Kan behövas en tid för oss som vill motionssimma. Bra utbud av restauranger och nöje. Snabb och smidig utcheckning.
Datum för vistelsen: augusti 2021
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
1 300 kr
10.5 km från Destination Apelviken
Precis vid stranden
Visa fler hotell i Varberg
Omdömet skrevs 23 juni 2021

Problemet med stora campingar är att de inte kan vara flexibla eller smidiigt anpassa sig efter önskemål eller situation. Alla som jobbar är anställda utan mandat att förhandla. Trots att det bara var 10 personervid poolen så var det bara en timme per sällskap och dag som gällde. Ähum.
Jag kunde inte lämna in en större kylklamp för infrysning då "det inte är deras policy". Ähum.
Eftersom jag nästan undantagslöst fått bättre service på mindre campingar ifrågasätter jag starkt vad deras fem stjänor egentligen innebär i service mindedness.
Nä, detta är inte för mig.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack gnister
Omdömet skrevs 19 maj 2021

En strandpromenad byggs just nu så området bredvid stranden är en byggarbetsplats. Öresundståget passerade mycket nära del av campingen. Störande. Annars var allt rent och snyggt. Funkade mycket bra att boka tid för att bada i poolen och det var lagom med badande. Tåget in till Varberg var en bra utflyckts grej med barnen.

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack 996sannaj
Omdömet skrevs 4 april 2021

Allt va dåligt
Duscharna va ju de enda positiva eftersom de va gratis o duscha men första dagen blev de kallt efter nån minut. Dåliga leriga campingplatser. Stranden där ser ut som byggarbetsplats....

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack oscark818
Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

Komplett camping utanför Varberg.
Cirka 5 km in.till city.
Lugnt o fridfullt så här års.
Fina promenad/cykelstråk
Camping,stugor,bassäng,fina servicehus,restaurang,havsbad, affär, tomter för alla behov, året runt öppet.
Rekommenderas.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack billycbxsix
Omdömet skrevs 26 augusti 2020 från mobil enhet

Vi bodde tre nätter i en radhuslänga där man fick ha hund. Stugan är i två plan med två sovrum på ovanvåningen, samt en bäddsoffa för två på nedan våningen. Alla sovplatserna var bra och sängarna var sköna. Köket var utrustat med det man behöver. Poolen var välskött precis som resten av området. Vi trivdes väldigt bra och blev väl mottagna av glad och trevlig personal. Vi kan rekommendera ett besök här och när vi checkade ut sa vi inte hej då utan Vi ses igen :)

Datum för vistelsen: augusti 2020
2  Tack 327sabinas