Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
GPH38
Sävedalen, Sverige

Trevlig miljö

Omdöme om Hotell Gästis
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 6 jan. 2024från mobil enhet
Gott bemötande, service och en trevlig miljö i centrala Varberg. Hotellet har rum i flera byggnader och vi bodde i Villa Gästis tvärs över gatan från receptionen. Rummet var bra, golvvärme I badrummet. Bra frukost i huvudbyggnaden, god svampomelett, äggröra, bacon, goda bröd mm.
Datum för vistelsen: januari 2024
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
2 041 kr
8.4 km från Hotell Gästis
Precis vid stranden
Visa fler hotell i Varberg
Omdömet skrevs 5 januari 2024 från mobil enhet

Superfint och familjärt hotell! Vi var två par som besökte hotellet i januari. Vi köpte ett paket innehållande Afternoon Tea, spa och trerätters middag. Allt till största belåtenhet. Trevlig personal. Rummen var finare i verkligheten än på hemsidans bilder. Massor av böcker både på rummen och i övriga utrymmen.

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Linda K
Omdömet skrevs 2 januari 2024 från mobil enhet

Ett väldigt mysigt och charmigt hotell med en välkomnande och inbjudande atmosfär. Möblerna i de gemensamma utrymmen var gamla och vackra och ger ett charmigt intryck! Leninbadet var mysigt och annorlunda. Hotellets personal var mycket trevliga och väldigt serviceminded! För vår del va det enda negativa med upplevelsen var de hårda och osköna sängarna.

Tack annsophienowak
Omdömet skrevs 23 december 2023 från mobil enhet

En skön och avkopplande söndags kväll på hotell Gästis i Varberg centrum. Annorlunda spa bad i källaren med mycket historia. Riktigt avkopplande en söndag med lagom mycket folk i spa avdelningen. Tvårätters middag i huset på andra sidan gatan. God mat och mysig miljö. Frukost måndag morgon i de hemtrevliga frukostrummen. Det bästa med hotellet är den trevliga personalen och inredningen med mycket böcker. Kommer gärna tillbaka.

1  Tack Torbjörn K
Omdömet skrevs 11 december 2023 från mobil enhet

Ett riktigt mysigt hotell med varm känsla. Inredning som sticker ut på ett positivt sätt med mycket detaljer att titta på. Trevlig personal och en mycket god frukost. Åt även middag i restaurangen, lika mysig den med jättegod mat och trevlig personal.

Tack 926madelene
Omdömet skrevs 10 oktober 2023 från mobil enhet

Vi bokade en natt i sista minuten på Hotell Gästis. Väldigt annorlunda och mysigt hotell. Massor med tavlor och prylar överallt. Sköna sängar och tyst på rummet med undantag av ventilationen som hördes väl mycket. SPA delen var speciell. Bara vi och ett annat par där. Svart smuts kring takventilation, smutsigt vatten i kallbadet, halvdana fotbad och exotisk dusch som var ur funktion drar ner betyget. Fin terass på taket, dock utan utsikt. Frukosten var god.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack 383mjp