Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com204 US$
eDreams183 US$
CheapTickets204 US$
Travelocity204 US$
Hurb209 US$

Detta är ett hotell som man kan bestämma sig för att åka till, enbart för hotellets egen skull. Det är som att komma hem till någon vän, koppla av, och se andra människor må bra i din omgivning. Inga konstigheter, ingen som är något mer eller mindre. Man bara är, och trivs.
Sedan när du väl är här, på hotellet och i Varberg, behöver du inte göra något mer än njuta av tillvaron och miljön, en kopp kaffe, ett glas öl eller bara vara. Vill du läsa något bra, finns OÄNDLIGT antal böcker i mängder av bokhyllor - överallt i huset.
Vill du mer finns det i hotellet ett litet mysigt bad, Leninbadet, som i sig är helt fantastiskt. Vill man sedan äta och dricka gott i samma regi, har hotellet egna matsalar som bjuder på mycket prisvärd mat och service i toppklass.

Rumstips: Alla rum är mycket bra. 114 har "utsikt" mot en trappgränd. Men fin utsikt finns på andra platser.
Datum för vistelsen: maj 2021
Tack BronsonMansson
Omdömet skrevs 8 april 2021 från mobil enhet

Fantastiskt mysigt hotell med en kopia av Lenins bad. Inredningen var kanske lite mörk enligt en del men mycket hemtrevlig med alla fylla bokhyllor. Mycket värt ett besök. Trevlig personal, god mat och bra massör. Vi köpte ett paket via Riskov som mycket prisvärt.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Bohok3
Omdömet skrevs 17 januari 2021 från mobil enhet

Härlig weekend med vänner på detta speciella hotell. Inredning, detaljer mysfaktor, trevlig stämning, bra personal, trevligt och annorlunda Spa- Leninbadet i källaren. Allt är annorlunda mot ett konventionellt hotell, måste upplevas. Perfekt läge mitt i centrum.

Datum för vistelsen: januari 2021
2  Tack Anders R
Omdömet skrevs 8 november 2020

Topp på alla sätt och vis. Kvalitet, atmosfär och service får full pott! Hotellet bjuder på en unik upplevelse med sin speciella atmosfär - allt rum till bakgård - matsalar till det härligt mysiga Lenin-badet. Personal topp trevliga!

Rumstips: Inte glöm Lenin-badet!
Datum för vistelsen: november 2020
Tack Morganni
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Tack för en jättefin vistelse hos er! Vi hade överraskningsfest för maken som fyllde 60. Fin service vid bokning av alla 33 personer som skulle bo och äta! Så fint ni hade dukat, maten smakade utmärkt och vinerna passade perfekt! Lite synd att inte alla fick tid i badet, men Corona säkring var orsaken eftersom endast 12 personer fick plats samtidigt. Det respekterar vi!
Stort tack, vi är jättenöjda!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Caramelle62