Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Donald Guinea
Västerås, Sverige

Lyxigt på västkusten

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 6 mars 2024från mobil enhet
Lyxigt och stilfullt! Varberg visar sig från sin bästa sida. Lobbyn ger ett starkt intryck och upplevelsen i stort matchar den känslan.

Bra frukost och fin restaurang. Det blev en lång morgon med GP och många vänder till buffén.

Rummet var nyrenoverat och fräscht.
Datum för vistelsen: mars 2024
Tips för att välja rum: Ta ett morgonbad!
Resetyp: Reste i arbetet
Ser du något problem med det här omdömet?
Bo Samuelsson, HotelldirektörVarbergs Stadshotell & Asia Spa, svarade på det här omdömet
Svarade 22 apr. 2024
Stort tack för ert besök hos oss - och så härligt att höra att ni haft det bra hos oss!
Visst är det gott att få ta sig en ordentlig frukostsittning och fylla på i lugn och ro...:-)

Tack och välkommen åter!
Precis vid stranden
1.9 km från Varbergs Stadshotell & Asia Spa
Visa fler hotell i Varberg
Omdömet skrevs 29 februari 2024 från mobil enhet

Fint Hotel och spa avd men maten var sämre än sist vi var här.
Vi blev även uppgraderade till finare rum det uppskattades.
Frukosten fanns allt man kan önska sig gick ner kl 9.00 var mycket folk där då men så är det ju.beställt 5 rätters middag var
Ok ej mer men räcker äta 3 rätter !

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack 662bj_rnf
Omdömet skrevs 11 februari 2024

Tyckte inte att receptionspersonalen var så välkomnande när vi kom dit, spa avdelningen tyckte jag var rätt tråkig och stora poolen var som en pool på ett badhus. Väldigt lyhört emellan väggarna så man vaknade av andras alarm på morgonen och barn som skrek.

Datum för vistelsen: februari 2024
Tack Jobbaren
Omdömet skrevs 7 februari 2024

Mycket trevlig upplevelse men försök undvika rum 604. Vi hade bokat ett billigt spapaket och med det får man förstå att det finns vissa nersidor gällande rummen. Vi fick rum 604 och efter en stund förstod man att det höga, återkommande, brusande ljudet kom från maskineriet till den stora poolen med bubbelzoner på våningen direkt ovanför. Ljudet upphörde tack och lov efter spats stängning. Men man är ju inte på spa för att vara på rummet, allt annat mycket trevligt med extra plus för den trevliga servicen i restaurangen och den mycket goda maten i väl tilltagna portioner.

Rumstips: Missa inte vattensängarna en trappa ner från orangeriet.
Datum för vistelsen: februari 2024
Tack Marie26162
Bo Samuelsson, Hotelldirektör på Varbergs Stadshotell & Asia Spa, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2024

Hej och varmt tack för er vistelse hos oss!

Så härligt att höra att ni haft det bra hos oss med spaupplevelse och restaurangbesök, tack för det! Förstås tråkigt att ni stördes av ljudet från bassängen, även om ni bokat ett paket till förmånligt pris så vill vi förstås att ni ändå skall ha det riktigt bra hos oss på alla sätt. Tack för input som vi tar med oss.

Hoppas vi får ser er igen i framtiden, hjärtligt välkomna tillbaka!
Mvh/ Bo Samuelsson

Omdömet skrevs 18 januari 2024

Det är så trevligt på hotellet, asia spa är helt fantastiskt, av alla spa anläggningar jag varit på runt om i sverige så måste jag säga att asia ligger i framkant det finns så många olika stationer att välja på. frukosten var topp topp
jag glömde även kvar min tröja som jag fick åter av den trevliga och hjälpsamma personalen. kommer tillbaka och rek. starkt. /Alex och Aida

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack AidaLind
Bo Samuelsson, Hotelldirektör på Varbergs Stadshotell & Asia Spa, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2024

Hej Alex och Aida,
och tusen tack för er vistelse hos oss!

Och så fantastiskt kul att läsa att ni haft det bra och njutit av inte minst vårt Asia Spa! Härligt:-)!
Bra att det löste sig med tröjan.

Än en gång hjärligt tack och välkommen tillbaka!
/ Bo Samuelsson

Omdömet skrevs 10 december 2023

Fantastiskt mysigt spa och mycket att göra där. Fint hotell och rummet var fint. Men ska det verkligen lukta avlopp? Luktade avlopp i vårt badrum under hela vistelse. Vad till och med städerskan spraya lite doftande. Men det hjälpte inte. Sen dem övertogs toaletterna på hotellet var inte så särskilt fina eller fräscha. Andades verkligen inte samma lyx fräsch känsla som resten av hotellet hade.

Maten var väl okej. Inte wow eller så. Lite för mycket ”utöver”. Var inte så mycket att välja på. Inte ens kyckling på menyn eller något ”vänligare” maträtt.

Efterrätten var absolut det bästa.

Lite drygt att man fick betala för drickan däremot, nu när man hade bokat ett spa paket. Vi räknade med att åtminstone ett glas av öl eller vin var inräknat. Men icke.

Datum för vistelsen: december 2023
Tack Elida S

Varmt tack för er vistelse hos oss!

Härligt att höra att ni hade det bra och kunde njuta fullt ut av faciliteterna på vårt Asia Spa!
Men förstås tråkigt att ni inte riktigt uppskattade maten, och givetvis inte alls bra med lukt som inte skall finnas på rummet, inte bra och har gåtts igenom.
Vi tar till oss av detta och även tanke på att någon dryck skall ingå, där är ett stort urval exempelvis på vinlista mm men vi tar med oss om och vad som kan göras.

Åter varmt tack och välkomna tillbaka!
Mvh/ Bo Samuelsson