SPARA 9 US$
Orbitz.com
Official Hotel153 US$
Booking.com162 US$
Omdömet skrevs 5 januari 2020

Rumstips: Lots of different rooms to suit your taste, from classic to romance with bathtub in the middle of the room.
Datum för vistelsen: januari 2020
Bo S, Hotelldirektör på Varbergs Stadshotell & Asia Spa, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2020

Omdömet skrevs 9 december 2019

Datum för vistelsen: juni 2019
Bo S, Hotelldirektör på Varbergs Stadshotell & Asia Spa, svarade på det här omdömetSvarade 15 december 2019

Omdömet skrevs 19 november 2019 från mobil enhet

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste i arbetet

Omdömet skrevs 18 november 2019

Datum för vistelsen: november 2019

Omdömet skrevs 22 september 2019

Datum för vistelsen: september 2019
Bo S, Hotelldirektör på Varbergs Stadshotell & Asia Spa, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2019