“Mysigt café”
Omdöme om Veras Café

Veras Café
Rankad som nr 56 av 104 Restauranger i Varberg

Ett mysigt inrett café i centrala Varberg. Det serverades gott kaffe och mycket goda smörgåsar. Personalen var trevlig och hjälpsam. Ren och snygg toalett. På väggarna hängde olika tavlor troligtvis av lokala konstnärer.

Datum för besöket: april 2021
Tack anngN544CT
Omdömet skrevs 19 februari 2021 från mobil enhet

Litet pittoreskt café med goda bakverk och smörgåsar. Personlig prägel och man blir vänligt bemött. Flera alternativ för allergiker.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack ChriRob
Omdömet skrevs 3 maj 2020

Mysigt och personligt kafé med riktigt goda smörgåsar och bakverk. Allt ser mycket tilltalande ut och smakar perfekt.

Datum för besöket: maj 2020
Tack Black_Father

Resenärer som tittade på Veras Café tittade också på

Varberg, Varbergs kommun

Besökt Veras Café? Berätta vad du tyckte!