Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
UllleB
Göteborg, Sverige

Bra vistelse.

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 30 dec. 2023
Vi var nöjda med vår vistelse. Ligger nära centrum. Parkering som är gratis finns precis utanför hotellet. Trevlig personal. Rummen bra, sköna sängar. Man erbjuds kvällsmat. Maten var jättegod, en eloge till kocken. Även frukost var jättebra.
Datum för vistelsen: december 2023
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
2 738 kr
0.7 km från Clarion Collection Hotel Fregatten
2.2 km från Clarion Collection Hotel Fregatten
Visa fler hotell i Varberg
Omdömet skrevs 20 december 2023 från mobil enhet

Ett trevligt hotell med ett mycket centralt läge i Varberg. Det är nära till järnvägsstationen och till staden. Fina promenader kan man göra längs vattnet och passera det fina badhuset och fästningen. Här serveras god frukost och god kvällsmat samt fika. Denna gång var det korv stroganoff men också en mycket god broccolisoppa och fina sallader. Mitt rum var ett superior-rum och låg på änden av byggnaden. Det var bekvämt och lugnt med bra sovkomfort. Den trevliga personalen gör att man trivs.

Datum för vistelsen: december 2023
Restyp: Reste ensam
Tack fitzbenedict
Omdömet skrevs 3 september 2023

Alltid trevligt att komma till Hotell Fregatten och möta dess proffsiga personal.
Närheten till Varbergs centrum är ett plus och till havet bara några stenkast.
Frukosten är helt OK men middagen kan göras mycket bättre och fantasifullare.

Datum för vistelsen: september 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Q352DTthomas
Omdömet skrevs 29 augusti 2023

Bott på detta hotell många gånger sista året. Alltid trevlig personal, alltid fina rum, alltid kanonbra mat. Enda minuset är om man får ett rum under gymmet då man lätt hör dunsandet från löpbanden men det avtar ändå runt 22.00 så det stör inte så mycket om man inte vill ha det helt tyst.

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack 916nicklasj
Omdömet skrevs 6 augusti 2023 från mobil enhet

Helt ok hotell att bo på. Vi köpte paket med att det ingick frukost, fika och kvällsmat. Fikan bestod av en kaka och kaffe och te. Uselt utbud. Även kvällsmaten var en stor besvikelse. Det stod att det skulle finnas soppa, sallad och varmrätt. Vid servering fanns ingen soppa och ett ytterst litet utbud av sallad till varmrätten, vilken i sin tur bestod av laxbiffar, potatis och sås, samt bröd med tillbehör. Det var, liksom vi, flera barnfamiljer på plats. Jag gick och frågade en ung kille i baren om det fanns alternativ för barnen att äta. Han svarar nej, finns endast vegetariskt alternativ också. USELT!!! Inte ens lite köttbullar, pannkakor eller korv fanns det till barnen. Min treåriga pojke fick äta lite pasta och kyckling från en pastasallad som fanns på salladssidan, men det var ju inte mycket till mat! Blir nog inte att vi bokar igen, åtminstone inte med kvällsmat som ”ingick”!

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Sunshine58350000029
Omdömet skrevs 3 augusti 2023 från mobil enhet

Vi hade bokat ett s.k. superior-rum för 3 nätter. Rummet som mötte oss hade ett smalt fönster mot en uppbyggd innergård med tak över och krävde belysning även under dagen. Inte trevligt mitt under högsommaren! Vi valde att checka ut redan efter 2 nätter! Vi hörde att vissa andra rum på hotellet helt saknar fönster! Slutsats: Var noggrann med vilket sorts rum du bokar på det här hotellet!

Datum för vistelsen: juli 2023
1  Tack stefane306