Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams
Expedia.com149 US$
Priceline149 US$
Travelocity149 US$
CheapTickets149 US$
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Bilderna är halvfejk. Rummet ej klart klockan 15.30. Inga ursäkter framfördes. Frukost får man inte äta när man vill, tid gör när man vaknar och är hungrig måste bestämmas dagen innan. Nä, slafsigt skött alltihopa. Parkeringshus finns dock 50 meter bort. 80 spänn.

Rumstips: Undvik
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Fearless63508128103
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Rummet var ostädat när vi kom och det var b.la vindruvor under sängen.

Hotellet städar inte rummen pgr Corona (detta var inget som meddelas när man checkades in) utan vi såg en lapp i hissen.

Även märker man att restaurangen är under bemannad och frukostgästerna behöver äta frukost med gamla gästers tallrikar..

Skulle inte bo här igen eller rekommendera hotellet.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack 724astrida
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Mindre bra frukost då det märks av att detta är en kedja. Vill du ha ett bra rum ska du gå upp några i standarden. Lite hierarki över sovrummen, har du ett billigare får du endast tvål i duschen + handdukar, betalar du lite mer får du hela utbudet av shampoo, balsam, tvål, handdukar + badrock. Nära till citypunkten då du kan lämna bilen på parkeringsplatsen utanför hotellet och promenera.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 440malinc
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Ett trevligt hotell bara 5 minuters väg från centrum Varbergs Fästning Bad m.m
Fina rum med allt man behöver, bra frukost och vi hade bokat med kvällsmat som var jättebra och god. Toppen ställe för ett par dagars semester.

1  Tack Göran H
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

• Fräscha rum • Bra läge i stan • Den inkluderande maten var ingen gourmet-upplevelse. Bara ett alternativ som låg upplagda i uppvärmda kantiner med lock • Trevlig receptionspersonal • De gratis P-platserna räckte inte till när hotellet var fullt. Antagligen för att dessa platser var allmänna gratisplatser.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Getaway57878557304