Trip.com
Travelocity194 US$
Lol.travel248 US$
Omdömet skrevs 18 april 2021

Mycket bra standard, bra pris, god mat , trevlig bemötande bland personalen, lätt att ta sig till centrum vackert utsikt, kan gott rekommendera. Bra Corona restriktioner det fanns gott om handsprit i varje hörn! Bra utbud med dricka

Tack lendita72
Clarion Collection Hotel Fregatten, General Manager på Clarion Collection Hotel Fregatten, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2021

Hej lendita72,

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback från din senaste vistelse hos oss. Det glädjer oss verkligen att ni fick en trevlig och trygg vistelse hos oss - det är vårt främsta mål. Vi hoppas att vi snart får chansen att hälsa er varmt välkomna åter till oss på Fregatten!

Omdömet skrevs 15 april 2021 från mobil enhet

Mycket centralt läge med fri parkering. Vid ankomst möttes vi av en trevlig tjej i receptionen som checkade in oss trots att vi ankom tidigare. Behagligt hotell med bra läge och personal. Utöver en bra frukost ingick även eftermiddagsfika och middag på kvällen(mkt bra). Nära till centrum och den fina strandpromenaden från fästningen till apelviken. Vi blev tvingade att åka hem en dag tidigare pga sjukdom. När vi skulle checka ut så möter vi en helt fantastisk och trevlig receptionist som annulerar vår andra natt utan kostnad och är mycket förstående. Du är värd en stor bukett rosor. Tack för en trevlig vistelse. Vi återkommer gärna

1  Tack Christer33
Clarion Collection Hotel Fregatten, Gästservice/reception på Clarion Collection Hotel Fregatten, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2021

Hejsan Christer,

Tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback från din senaste vistelse hos oss.
Det glädjer mig verkligen att läsa ditt fina omdöme och att du kände dig välkommen av vår personal. De är vår allra största tillgång och att de uppmärksammas av våra gäster ger extra energi i dessa tider.
Jag och resten av personalstyrkan ser fram emot att hälsa er varmt välkomna tillbaka till oss på Fregatten!

Bästa hälsningar,
Josefine Gudmundson
General Manager/VD
Clarion Collection Hotel Fregatten

Omdömet skrevs 5 april 2021

Vi hade fått ett bra rum med god standard men tyvärr dåligt dammat. Toalettrum u a. Härligt personal som var tjänstvillig och kvickfotad. Rummet hade bra isolering trots att det ligger vid en starkt trafikerad gata.Helhetsbedömningen blir utmärkt och vårt rum och vår vistelse var väl värd pengarna.

Tack Aussie216
Clarion Collection Hotel Fregatten, Gästservice/reception på Clarion Collection Hotel Fregatten, svarade på det här omdömetSvarade 23 maj 2021

Hej!

Tusen tack för denna härliga recensionen! Vi blir väldigt glada av de fina orden om vår service. Vi ska självklart ta upp de mindre bra sakerna med ansvarig personal för att bli ännu bättre. Hoppas vi snart får hälsa er välkomna tillbaka till oss!

Vänliga hälsningar,

Arvid

Omdömet skrevs 19 mars 2021

Allt toppen! Trevlig personal, maten kanon, frukosten mycket bra. Utökat med trettiofem rum, jag fick ett av dessa, mycket bra! Läget kanon. Dessutom får man tillgång till ett gym som finns i samma hus, mycket bättre än vanliga hotellgym.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack connyericsson68

Hej Conny,

Vilken härlig feedback - så roligt att höra att du fick en fin vistelse här hos oss på Fregatten! Vi tar till oss av dina fina ord och det hjälper oss bara att bli bättre. Jag hoppas att vi får chansen att hälsa dig varmt välkommen åter snart igen.

Bästa hälsningar,
Josefine Gudmundson
General Manager/VD
Clarion Collection Hotel Fregatten

Omdömet skrevs 7 mars 2021

Svårt att sätta ett poäng på vistelsen, receptions personalen var väldigt trevliga fint med de rummet brevid receptionen där man fick ha med hunden. Fikat och kvällsmat inbakat i priset ett plus.
Hundrummet låg långt från hissen är inte bra ur allergisynpunkt man lämnar hundhår i gången.
Rummet i sig hade lite att förbättra toasitsen trasig proppen i badkaret höll inte tätt, spindelnät i fönstret.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack annabg2016

Hej!

Stort tack ska ni ha för en trevlig och ärlig recension! Vi uppskattar de fina orden om vår service mycket. Vi tar också till oss av kritiken och ska diskutera den med ansvariga. Hoppas vi snart får hälsa er välkomna tillbaka till oss igen!

Vänliga hälsningar,

Arvid