Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Rummet rent o fräscht, bra sängar o badrum.
Maten god, både frukost o kvällsmat.
Personalen är alltid lika vänlig och professionell. Särskilt ny yngre kille som checkade in oss efter att vi fått vänta en stund på att rummet skulle bli iordningställt.
Perfekt läge med nära till allt.
Vi återkommer gärna :)

Tack Aaa877
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Frukost:
Saknade bacon och skinka

Rummet superior:
Ac'n var sönder, fanns en golvfläkt i rummet istället.
Rum 133 hade fönster mot en innergård som saknade allt förutom en grå betongplatta.

Läget: var ok men saknade helt mysfaktor.

Positivt:
Hotellet var fräscht

Tack robertbW6459CL
Omdömet skrevs 15 juli 2020

Bott flertal ggr genom åren här men nu är det slut med det. Det är en sjunkade trend på personal och hotell så tycker man ska undvika detta hotell. Skulle inte krävas jättemkt att komma uppåt igen men det behövs jobb med personal och den gamla delen av hotellet.
Ska ni ändå bo här så se till att ni tar ett rum i den nya delen, den blåa delen så får ni rum med AC. Be även att få rum som vetter ut mot parkering så har ni även fönster som går att öppna.

Tack Peter A
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Mycket prisvärt hotell med utmärkt läge. Parkering direkt utanför hotellet. Litet men funktionellt rum med kylskåp!! Genuint trevlig personal. Frukosten var OK. Kvällsmat ingår i bokningen. Enda nackdel var ingen städning, det hade varit bra med EN städning under våra tre nätter där.

Tack 465anitag
Omdömet skrevs 1 juli 2020 från mobil enhet

Fräscht o städat på rummet men vi hade bokat med inklusive middag. Den maten var under all kritik!! Vi äter allt och är inte överdrivet kräsna men det smakade inte gott, alls. Frukostbuffén helt ok men torrt bröd och fabriksgjorda pannkakor.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack 52jennier