Omdömet skrevs 9 februari 2020

Så bra att det ingick både eftermiddagsfika och kvällsmat i priset. Vi kunde även använda jacuzzin och bastun, vilket var skönt efter en hel dag med arbete och resan hit. Mycket tillmötesgående personal!

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack mitaalwarzon
josefineg944, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Fregatten, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2020

Hejsan mitaalwarzon,

Tusen tack för dina fina ord! Det värmer verkligen att du fick ett fint bemötande av mina fantastiska kollegor här på hotellet.

Ni är varmt välkomna tillbaka!

Bästa Hälsningar,

Omdömet skrevs 8 februari 2020

Besökte hotellet på resa kundbesök.
Valde aktivt hotellet då läget är perfekt, ligger inte direkt i smeten men ändå nära till centrum på gångavstånd.
Det hela startade med att en underbar och professionell receptionist välkomnade mig till hotellet.
Med tanke på min medlemsnivå vid hotellkedjan, blev jag erbjuden en flaska vatten, vilket levererades i en lyxig flaska, inte bara en 33 cl Loka eller Ramlösa, ett högklassigt intryck.
Kom lite tidigare så jag kunde utnyttja eftermiddagsfikat, inget dåligt utbud.
Sedan fortsatte resten av kvällen med kvällsmaten, som ingår, var bra och god variation med tillbehören.
När jag sedan skulle checka ut på morgonen, så var samma receptionist, som var på plats vid incheckningen, på plats och önskade en bra dag.
Måste verkligen uppmärksamma dessa ambassadörerna för hotellet, fortsätt att jobba på det sättet.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack SamuelF1576
Omdömet skrevs 6 februari 2020

Ett prisvärt hotell med bra service och mycket trevlig personal alla kategorier. Frukost och kvällsmål är mycket smakligt. Bra läge, med nära avstånd till både strandpromenaden och torget. Gratis parkering ett plus.

Tack Ingemar M

Hejsan Ingemar,

Vi tackar så hjärtligt för det fina betyget! Så härligt att ni uppskattade våra måltider och vad Varberg har att erbjuda. Det glädjer mig extra mycket att du fick en bra bemötande av vår fantastiska personal här på hotellet.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag och hoppas att vi får se dig som gäst snart igen!

Bästa Hälsningar,

Omdömet skrevs 21 januari 2020

Ett hotell som verkligen har förstått vad "det lilla extra" gör för gästerna. Trots att jag kom sent, så fick jag ändå äta av buffén i lugn och ro. En trevlig kille frågade om jag var nöjd eller ville ha mer.

Ett handskrivet meddelade på rummet om en önskning om en trevlig dag och mycket trevlig personal i reception både vid in och utcheckning.

Bra mat, bra frukost och fräscha rum.

Helt sonika, mycket bra på alla sätt!

Restyp: Reste i arbetet
Tack Carl K

Hejsan carl1337,

Vi tackar så hjärtligt för din härliga feedback! Det är otroligt kul att läsa att du fick ett sådant fantastiskt bemötande av mina kära kollegor. Det lilla extra kan verkligen gör så mycket. Jag och resten av gänget önskar dig allt gott och hoppas på att få välkomna dig tillbaka snart igen!

Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 20 januari 2020

Sängarna var alldeles för mjuka! Vi hade ont i ryggen hela familjen.
Kunde vara lite mer utbud på frukosten.
Kvällsmaten som ingick, serverade bara vatten till maten, om man inte ville köpa något annat att dricka, vilket var dyrt.

Tack Annette J

Hejsan Annette,

Tack för en öppen och ärlig feedback - det hjälper oss endast att bli bättre! Vi uppskattar din ärlighet och jag ska be vår husfru att kika på sängarna om det är några som behöver bytas ut. Tråkigt att ni uppfattade drycken som dyr, till vår kvällsmåltid som är inkluderar har vi smaksatt vatten samt bubbelvatten sedan går det bra att köpa dryck efter smak i vår bar.

Jag hoppas att vi får en chans till att välkomna er tillbaka till Fregatten.

Bästa hälsningar,