Omdömet skrevs 2 november 2018

Trevligt hotell med bra läge och mycket vänlig personal. Vi fick ett rymligt rum och då vi var trötta efter en lång dag uppskattade vi att det ingick kvällsmat, Tonight's Special. Kvällsmaten bestod av soppa, varmrätt och sallader av buffe typ. Det smakade bra och var upplagd på ett mycket tilltalande sätt. Sov gott i höga, mjuka sängar där man rullade lite utåt. Kanske dax att vända på sängarna.... I det stora hela är vi mycket nöjda med vår vistelese på Hotel Fregatten. Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: november 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Eva J
Omdömet skrevs 31 oktober 2018

Ett trevligt hotell med god mat/frukost. Personalen som arbetade när jag var där var mycket proffessionella och trevliga. Det som gör att det inte blir högsta poäng är att hotellet börjar bli en aning slitet.

Rumstips: Trevligare med utsikt "utåt" istället för mot en innergård.
Tack findus112018
Omdömet skrevs 30 oktober 2018

Fint centralt god mat hög standard. Bra in utskeckning. Trebligt med kaffe. Hög säng neg. 2 Bubbel behövs nog. Bubbel till 12 utskecking . God fin mat. Parkering bra. Gid ser ice. Handukar. Lugnt tyst skönt.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack karinsundberg2017
Omdömet skrevs 25 oktober 2018

Bra parkeringsmöjlighet vid hotellet, trevlig och välkomnande reception med bra sittutrymmen.
Rummen är fina och väldisponerade, välj dock ett rum som inte ligger mot järnvägen då ljuden kan störa en del.
Kvällsbuffén är god och tillräcklig, frukosten mycket bra.

Rumstips: Störande ljud om du har rum mot järnvägen, välj tystare rum mot parkeringen.
Tack Toni K
Omdömet skrevs 8 oktober 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, underbar frukost . Spa/ bubbelpool och bastu som ingår . Läget nära havet och promenadavstånd till city. Nära tågstationen. Vi kommer att återkomma till detta mysiga hotell och kommer även då boka in en massage på våning 3

Tack lolitam339