FindHotel
Travelocity
Lol.travel210 US$
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Super bra läge .Men vi saknar den midsommar mat som hotellet brukar servera varje midsommar , vi saknar också en hylla i durschen för att ställa egna medtagna schampo och tvål . Vi kom dit delvis för att äta av en traditionell midsommar supé .

Tack thomasmG5506NX
Magnus Å, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Fregatten, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2017

Tack för din recension.
Vi har ett nytt koncept med vår kvällsmåltid och vi jobbar hårt för att den ska bli bättre för dig som gäst.
Gällande hylla i duschen så tar vi åt oss av detta och ska titta på en lösning.

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Hälsningar,

Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Tredje gången vi bor här och nu märks det att tiden har haft sin gång. Det är inte särskilt slitet, men väl använt.

Det är heltäckningsmatta i rummet och var en hel del fläckar. Gamla godispåsar under sängen (städning?) och klassiska IKEA-kuddar som får full av hårdare "bollar" i. Hotellet är inte direkt billigt, så det borde finnas utrymme för att fräscha upp.

Vi hade problem med att det var väldigt varmt på rummet, trots 18 grader och regn utanför. Öppnade vi fönstret, stördes vi av tågspåret utanför.

Hotellet bjuder på kvällsbuffe och det var helt ok. Bättre tidigare gånger vi bodde här (större utbud av kallt bord), men ok. Samma sak med frukosten, helt ok, men inte mer än så. Gott bröd dock. Och sen en liten förbättringsförslag: byt ut besticken. De känns väldigt enkla och billiga och knivarna var så slöa så man inte ens kunde skära grapefrukt med.

Om vi ska bo här igen, behövs
lite tillfixning.

1  Tack Gustav M

Hej,

Tack för din recension och att du ger oss chansen att bli bättre.
Det var tråkigt att höra att städningen och inredningen på rummet inte var på topp, så ska det inte vara. Vi har börjat med ett nytt koncept med vår kvällsmåltid och jobbar hårt på att den ska bli ännu bättre för dig som gäst.

Jag hoppas du ger oss chansen att visa att vi kan bättre.

Hälsningar,

Omdömet skrevs 18 juni 2017

Lätt att hitta. Bra rum, skön säng. Bra läge med kort promenad både till hamn, fästningen men också till centrum med sitt rika utbud av restauranger, barer och affärer. Lite störd nattsömn av skrikiga måsar och tåg som passerar, ta med öronproppar om du vaknar lätt.
Vi ångrar att vi åt middag på hotellet, maten höll inte restaurangnivå.
Personalen var dock toppen på alla sätt och hotellet i sig är trivsamt. Kan med andra ord rekommenderas, men gå ut och ät om du vill ha en matupplevelse.

Tack Krymlan
Magnus Å, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Fregatten, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2017

Hej,

Tack för ert omdöme av oss
Kul att ni trivdes hos oss och att personalen tog hand om er.
Trist att ni inte upplevde maten som något att att rekommendera. Vi jobbar hårt för att kunna servera en bra kvällsmat som vi bjuder på.

Jag hoppas dock att vi får se er som gäster på Fregatten även i framtiden.

Med hopp om en härlig sommar!

Omdömet skrevs 16 juni 2017 från mobil enhet

Bra sängar. Fräscht rum. Tyst rum vilket är förutsättning för att kunna sova. Tyvärr finns bara 'tjockkuddar' som på många hotell. Bra enkel parkering precis utanför hotellet. Kort promenad till 'centrum' Prisvärt.

Restyp: Reste ensam
Tack Talamod

Hej,

Tack för ditt omdöme av oss!

Vi hoppas att vi får ha er som gäster hos oss på Fregatten snart igen!

Omdömet skrevs 11 juni 2017

Lagom är omdömet här. Trevlig personal, bra storlek på rummet, fräscht och rent.
Mer än lagomt är läget på hotellet dom är kanon. Bredvid färja till Danmark-Grenå och gångavstånd till Varbergs fästning ,havet och matställen.

Tack evag393
Magnus Å, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Fregatten, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2017

Hej,

Tack för ert omdöme av oss!
Vi hoppas ni hade det bra hos oss och att vi får se er som gäster hos oss snart igen!