“Smaklöst”

Har du en bild?
Lägg till den.
Ceders Lunch
Rankad som nr 89 av 104 Restauranger i Varberg

Jag har ätit på många lunchrestauranger men aldrig på någon med så smaklös mat. Det märks att folk äter här för det ligger nära många arbetsplatser. Inte ens jordgubbssylten hade dom kostat på utan den var helt utan smak.

Datum för besöket: april 2021
Tack Annkesa
Omdömet skrevs 22 december 2019

Vi var i Varberg och googlade fram detta lunchställe som för dagen serverade den mat som föll oss mest i smaken. Med GPS inget problem att hitta. Helt OK salladsbord och liten kaka till kaffet ingick i priset. maten smakade OK men inte mer, duger dock som ett lunchalternativ. Ganska tråkiga lokaler (brukar vara så med lunchrestauranger).

Datum för besöket: november 2019
Tack 418johnnyd

Resenärer som tittade på Ceders Lunch tittade också på

Varberg, Varbergs kommun

Besökt Ceders Lunch? Berätta vad du tyckte!