“Snyggt förpackat lite snobbigt”
Omdöme om Restaurang Mono

Restaurang Mono
Rankad som nr 15 av 92 Restauranger i Varberg
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Eller också var det bara gästerna vid vårt besök som var snobbar. Maten smakade sagolikt gott åt en ovanligt smakfull vegetarisk varmrätt med en krispig äppelcider till och maken njöt sin entrecote

Tack Frugnus--historiska

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt trevligt och personligt bemötande, jättebra service och överraskande vällagad och snyggt serverad mat rakt igenom. Rekommenderas varmt.

Tack Anna-Karin N
Omdömet skrevs 4 mars 2018

Restaurang i slutet av gågatan och nära den stora matvarubutiken (Kvantum). Den beställda fisken var god, om än något salt. Menyn något "klen" och väldigt dyra viner.
Tyvärr visade inte den ena servitrisen sig från sin bästa sida, dock inte otrevlig men ganska noll-ställd i sitt bemötande. Den andra och något yngre var glad, trevlig och lätt att få kontakt med.

Tack Lars M
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Mono är en av Varbergs bästa restauranger och har förutom fantastisk mat, en fräsch och trevlig miljö och en oerhört trevlig och kunnig personal. Det är avslappnat och skönt och vi har aldrig blivit besvikna en enda gång.
Råvaror med hög kvalité och omsorg kring var de kommer ifrån tillsammans med en fantasifull förmåga att sätta smaker gör detta till något utöver det vanliga!

Tack Alexandra R
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Vi blev från början dåligt behandlad av servisen som uppförde sig stroppigt och kaxigt obs! den person som serverade oss. Maten var mycket bra och även informationen om rätterna. Vi lade trots allt en bra dricks, servicen sa inte ens tack utan bara vände på klacken. Vi var vänliga hela tiden men möttes bara av en stroppig och kaxig servis. Skärpning ! Går aldrig dit igen.

Tack Anna L

Resenärer som tittade på Restaurang Mono tittade också på

Varberg, Varbergs kommun

Besökt Restaurang Mono? Berätta vad du tyckte!