4 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com197 US$
Travelocity197 US$
Orbitz.com197 US$
eDreams185 US$
Prestigia.com202 US$
Omdömet skrevs 14 maj 2021

Mycjet vackra omgivningar. Vackert o klassiskt spa. Trevlig personal. Bra bredd på frukosten. Bra middag. För att få full pott så saknade jag :uppvärmd utomhus pool, samt sängarna var mjuka för min smak.

Tack PerinMalmoeSweden
Torhild Molvig, Gästservice/reception på Varbergs Kusthotell, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej,

Tusen tack för ditt besök och jättefina beskrivning av din vistelse, det gläder oss att du trivdes hos oss. Vi är dig helt eniga om att en uppvärmd utomhuspool hade toppat upplevelsen och den står på önskelistan.

Hoppas vi ses snart igen - du är varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 10 maj 2021

Läget är fantastiskt med hav och sandstrand precis utanför. Efter maten kan man gå längs med promenadstråk jämte havet eller klättra upp till fyren och njuta av utsikten. Till spaet fick man en väska med olika produkter som man skulle använda vid olika tillfällen. Det gjorde upplevelsen roligare tycker jag.

Tack Cosmopolitan711840
Torhild Molvig, Gästservice/reception på Varbergs Kusthotell, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2021

Hej,

Hjärtligt tack för ditt besök och jättefina betyg, så roligt att du hade en fin upplevelse hos oss och uppskattade necessären med sköna produkter från Kerstin Florian. Härligt att du njöt av våra vackra omgivningar också - den är på flera ställen oslagbar.

Du är varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 4 maj 2021

Fick äran att bo på detta hotell i 3 veckor.
En rehab resa som var helt otroligt givade i både träning,förläsning & avslappning.
Tack Varberg & kusthotellet för allt, hit kommer jag verkligen komma tillbaka.
//En nöjd resenär.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack stefannilsson2021
Torhild Molvig, Gästservice/reception på Varbergs Kusthotell, svarade på det här omdömetSvarade 6 maj 2021

Hej Stefan,

Hjärtligt tack för ditt jättefina betyg och recension, vilken glädje. Det känns så gott för oss att veta att din rehabresa gav dig energi och att innehållet i vistelsen var givande. Nöjda gäster är det finaste kvittot vi kan få och vill man dessutom komma tillbaka blir vi ännu gladare.

Vi ser fram emot att ses igen och du är varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 4 maj 2021

Vilken pärla till plats. Maten underbar, fina rum men störst eloge till all personal. Vad fina ni är! Alltid vänliga och tillmötesgående personal som verkar gilla sitt jobb. Hit återvänder jag mycket snart.

Datum för vistelsen: april 2021
  • Restyp: Reste ensam
Tack petrarendik

Hej,

Hjärtligt tack för ditt besök och jättefina beskrivning av din upplevelse, vi känner oss så glada och stolta. Det är alltid roligt när våra gäster upplever ett särskilt gott bemötande och att det lyser igenom att vi har kul när vi jobbar. :)

Vi se fram emot att ses igen så kom snart tillbaka!

Varma hälsningar

Omdömet skrevs 3 maj 2021

Perfekt! Allt va helt enkelt perfekt! Trevlig personal o väldigt god mat! Härligt spa! Omgivningen är jättetrevlig med närheten till havet och fina promenadstråk. Man ville helt enkelt inte åka hem! Jag kommer verkligen komma tillbaka, många gånger hoppas jag.

Tack annicarydberg
Torhild Molvig, Gästservice/reception på Varbergs Kusthotell, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2021

Hej,

Åhhhh, tusen tack för din härliga recension, så glada vi känner oss. Vi är så tacksamma för att du tar dig tiden att skriva ett omdöme och det är ju extra kul att du har haft det så bra hos oss. Vi ser fram emot att välkomna dig om och om igen. :)

Varma hälsningar