Omdömet skrevs 28 mars 2018

Byggnaderna är klassiskt pampiga men miljön är ändå intim och ombonad. Alla rum vi haft vid de olika tillfällen vi besökt hotellet har varit utsökt rena, rymliga och bekväma med en personlig touch av t ex en skulptur eller tavla. Gott om helfigurspeglar. Får man bo i ett rum med utsikt över havet är detta helt magiskt, man kan stå och titta ut i timmar. Förutom alla spa-aktiviteter man kan välja på, finns flera vackra vägar/stigar man kan promenera på längs med stranden. Restaurangen bjuder förnämlig mat, mycket är närproducerat och det finns gott om vegetariska rätter. Även frukosten är utomordentlig. Det är väldigt trevligt att dricka något i baren, där den levande brasan verkar vara tänd alltid, kväll som morgon, i alla fall vintertid.
Sist, men inte minst, är hotellets personal otroligt vänlig och uppmärksam och man blir kungligt bemött och betjänad.

Rumstips: Be om havsutsikt!
Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Margareta H
Torhild M, Guest Relation Manager på Varbergs Kusthotell, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018

Hej Margareta,

TUSEN hjärtligt tack för din jättefina recension, så roligt att läsa din beskrivning av din upplevelse - visst är inramningarna magiska med ett hav som bara är oavsett väder eller årstid. Vi känner oss stolta och glada över allt härligt beröm och vi hoppas att vi får glädjen att välkomna dig tillbaka.

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Fin atmosfär (säkert super på sommaren)
Nyrenoverat rum
Tyvärr hade detta rummet bara två fina design stolar och ett runt lågt bord , saknade skrivbord och stol att sitta bra och jobba på fick sitta i sängen och palla upp bordet
Två långa kvällspass framför datorn blev lite knöliga.
Mycket bra receptions personal
Restaurangen tyvärr två kvällar med ljummen och dåligt kryddad mat så här kan önskar sig betydligt med

Men samlad upplevelse så bor vi smart där igen

Restyp: Reste i arbetet
Tack Brian M
Torhild M, Kundansvarig på Varbergs Kusthotell, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Hej Brian!

Tusen tack för ditt besök och värdeulla omdöme.
Vi beklagar att rummet inte uppfyllde dina behov. Lämna gärna önskemål på rum med skrivbord nästa gång du besöker oss, vi har många olika storlekar med varierande inredning så målsättningen är att både rummet och måltiderna ska imponera bättre nästa gång du kommer.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt bra och stora trevliga rum. Rummen finns dock i olika byggnader. Stor frukost med mycket att välja på. Kvaliteten på lunch och middag varierade dock mycket i kvalitet. Personalen väldigt trevlig.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Lasse A

Hej Lasse!

Stort tack för ditt besök och trevliga omdöme!
Vi är glada för fint beröm och tar till oss synpunkterna i vårt alltid pågående kvalitetsarbete - hoppas att vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Tog en spaweekend i Varberg. Helt klart ett lyckat beslut. Fint beläget med havet utanför dörren. Fräscha rum och spat var klart godkänt. Bäst var dock mat upplevelsen! Riktigt bra frukost! Ett bra ställe att ladda upp batterierna och koppla av på helt enkelt.

1  Tack Karl F
Torhild M, Kundansvarig på Varbergs Kusthotell, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2018

Hej Karl!

Tusen tack för ditt besök och härliga omdöme, vi känner oss jätteglada över dina fina rader. Gott att du hade en samlad fin upplevelse, vi spänner bågen för full pott nästa gång! :)

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Vi var två kollegor som för dagen hade bokat lunchbuffé samt 80 min.behandling. Vi åt av ALLT som serverades och det var smakfullt och fräscht. Vilket dessertbord med godsaker. Mycket trevlig personal som utförde massagen och avkopplande miljö för kropp och själ. Hit kommer vi gärna igen.

Tack 460indy
Torhild M, Kundansvarig på Varbergs Kusthotell, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Hej,

Tack så hjärtligt för både besök och härligt omdöme och superkul att ni hade en fin och smakfull upplevelse hos oss. Ni är VARMT välkomna tillbaka! Vänliga hälsningar Torhild Molvig