“Grappa Varberg”

sön 20/6
20:00
Rankad som nr 6 av 104 Restauranger i Varberg
Bra för: Barhäng
Beskrivning: Restaurangen ligger i centralaste Varberg i Brunnsparken.Här serveras härliga middagar och har stans skönaste barhäng på helgerna.Både mat och drinkar görs med största passion och glädje. På sommaren kan man njuta av den fantastiska uteserveringen och det finns en underbar ute-lounge där man verkligen kan känna att man är vid medelhavet! Mid/upper scale restaurant and bar in Varberg which is a big tourist summer spot on the West coast.

Hade inte några större förväntningar på ännu en italiensk restaurang.. Men överträffade allt! Servicen underbar ! Tog en hälleflundra tartar till förrätt som var helt fantastiskt .. perfekt balanserad salta och smak . Sällskapet tog carpaccio på ryggbiff som som förväntat. Till huvudrätt valdes en torskrygg som var perfekt tillagad enl mitt tycke med en nästan rå kärna ..såsen var grym !
Sällskapet valde tryffel pasta som var välkomponerad och framför allt fick pastan i sig högsta betyg !
Detta besök var under restriktioner, men sköttes grymt bra ! En stark rekommendation!

Datum för besöket: april 2021
Tack jonasf720

Omdömet skrevs 4 april 2021 från mobil enhet

... både mat och restaurangen. Mycket trevlig personal och top kvalitet på maten. Bra råvaror och fin uppläggning. Delade en Antipasti bricka och åt sedan pasta med räkor. Såååå gott :)

Datum för besöket: april 2021
Tack mischeg
Omdömet skrevs 13 mars 2021 från mobil enhet

Superbra mat och härlig restaurang. Personalen är mycket trevliga och gör allt för att du ska trivas och känna dig välkommen.
Vi köpte tre rätter och tog med hem, vi åt och var lyriska. Maten är av högsta kvalité och smakrik.
Bra priser och mysig lokal med en stor inglasad veranda där man kan sitta och kika på folkvimlet. Helt klart en ny favorit som vi kommer att besöka ofta.

Datum för besöket: mars 2021
Tack carina88888
Omdömet skrevs 14 februari 2021 från mobil enhet

Vilken pärla på alla sätt! Man får direkt en väldigt välkomnande känsla då personalen är mycket trevlig och proffsig. Menyn gör dig inte heller besviken. Den kväll vi var där hade de satt samma en trerättersmeny med vinpaket till till riktigt förmånligt pris. Väldigt fina smaker och bra kombinerat med vinet. Rejäl storlek på portionerna men ändå fint upplägg. Rekommenderar torskryggen som var perfekt tillagad. Vi kommer tillbaka!!!

Datum för besöket: februari 2021
Tack 287henrikr
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Jättebra och mysig restaurang. Superservice och väldigt trevlig personal!
God mat och gott vin
Ett måste när ni är Varberg.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack Alexa_Friberg_1980

Resenärer som tittade på Grappa tittade också på

Varberg, Varbergs kommun

Besökt Grappa? Berätta vad du tyckte!