“Supergott”
Omdöme om Grappa

Grappa
Boka med
Grappa har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 5 av 90 Restauranger i Varberg
Bra för: Barhäng
Beskrivning: Restaurangen ligger i centralaste Varberg i Brunnsparken.Här serveras härliga middagar och har stans skönaste barhäng på helgerna.Både mat och drinkar görs med största passion och glädje. På sommaren kan man njuta av den fantastiska uteserveringen och det finns en underbar ute-lounge där man verkligen kan känna att man är vid medelhavet! Mid/upper scale restaurant and bar in Varberg which is a big tourist summer spot on the West coast.
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Supergod mat (åt pilgrimsmusslor & risotto)och fantastisk service. Trevlig atmosfär. Väldigt bra med vegetariska alternativ och finfina drinkar

1  Tack Belinda M

Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe i fin miljö. Bra service, snabbt och lätt, trevlig personal samt god mat och dryck! Kan verkligen rekommenderas!

1  Tack Christina861
Omdömet skrevs 25 januari 2018 från mobil enhet

Dags för lunch, väntade en stund till 13:00 en dag man inte kände för öl och burgare på en sportbar...

Vilken positiv upplevelse! God vällagad mat, trevlig service och sköna lokaler!

Återkommer vid tillfälle! Rekommenderas!

Tack Bragdis
Omdömet skrevs 25 januari 2018 från mobil enhet

God mat och bra service såhär på en onsdagskväll inne i Varberg med ett par kollegor.

Vi provade fasan och hälleflundra samt två olika pizzor alla vid bordet var nöjda med mat och dryck

Tack Thomas L
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Denna gången föll valet på lamm och hälleflundra som var mycket gott och bra tillagat.
Vinet som servitrisen rekommenderade passade verkligen rätt och föll oss alla i smaken.
Som dessert valde några av oss "Romprovning" vilket vi starkt kan rekommendera.
Vi kommer tillbaka!

1  Tack micaelsteneland

Resenärer som tittade på Grappa tittade också på

Varberg, Varbergs kommun

Besökt Grappa? Berätta vad du tyckte!