“Middag”
Omdöme om John's Place

John's Place
Rankad som nr 1 av 104 Restauranger i Varberg
Kök: Steakhouse
Beskrivning: Välkommen till John's Place! Till det låga, väderbitna trähuset mitt på Apelvikens strand.

Ett fantastiskt ställe vid Apelviken .
Jättegod mat, servicen var på topp.
Mysig inredning . Ja, vi njöt av allt.

Datum för besöket: september 2021
Tack 619annmarief

Omdömet skrevs 29 augusti 2021

Sällskap på 10 personer, blandad ålder.

Den ur personalen som tar "hand" om oss verkar nästan irriterad över att vi är där.
Beställningen stressas genom och vi uppfattar knappt hur vårt kött kommer att tillagas.

Men det verkar inte spela någon större roll då allt kött i princip verkar ha grillats 'rare'. Någon beställer fisk och någon annan flankstek. Allt serveras med en skopa av coleslaw och hög strimlad sallad. Vissa köttbitar är seniga medan andra är bättre. Olika såser har slevats på, och man undrar om exempelvis pepparsåsen verkligen är gjord på plats.

När priset för en huvudrätt närmar sig 400 kr så förväntar man sig att mat och service matchar. På John's Place gör det verkligen inte det. Vilken total besvikelse, någonting har verkligen förändrats här!

Tack henrikn940
Omdömet skrevs 22 augusti 2021 från mobil enhet

Vi hade en upplevelse som tillfredställde alla våra sinnen! Sån passion för sitt ställe och personal och mat som Dorthe har genomsyrar allt. Inredning och detaljer förde oss till The Keys och Franska rivieran på samma gång! Servicen och andan hos personalen är på topp trots att det var fullt!
Maten var väldigt väldigt god och hade bra kvalitet! Om ni vill ha en upplevelse & ett gott minne ,så gå hit!!! Helene & Peter fr Stockholm

Tack HeleneZouri
Omdömet skrevs 20 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt god mat och mycket trevlig personal! Fin utsikt vid stranden . Värt ett besök om ni har vägarna förbi Varberg.

Tack Travel25045740558
Omdömet skrevs 20 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastisk upplevelse! Vi hade inte bokat bord men vi hade tur att plats fanns i baren. Vi njöt av välkomponerade drinkar, supergod mat och dryck, där smakerna verkligen satt som en smäck. Supertrevligt och professionellt bemötande! Vi kommer tillbaka!

Tack Marie-Louise J

Resenärer som tittade på John's Place tittade också på

Varberg, Varbergs kommun

Besökt John's Place? Berätta vad du tyckte!