“En kanonbra restaurang!”
Omdöme om John's Place

John's Place
Rankad som nr 1 av 105 Restauranger i Varberg
Kök: Steakhouse
Beskrivning: Välkommen till John's Place! Till det låga, väderbitna trähuset mitt på Apelvikens strand.

Fantastiskt god mat och mycket trevlig personal! Fin utsikt vid stranden . Värt ett besök om ni har vägarna förbi Varberg.

Tack Travel25045740558

Fantastisk upplevelse! Vi hade inte bokat bord men vi hade tur att plats fanns i baren. Vi njöt av välkomponerade drinkar, supergod mat och dryck, där smakerna verkligen satt som en smäck. Supertrevligt och professionellt bemötande! Vi kommer tillbaka!

Tack Marie-Louise J
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Jag säger bara wow, vilken upplevelse! För det första så är läget otroligt fint. Vi fick ett bord vid ett fönster närmast stranden och hade en fantastisk utsikt. Personalen var väldigt trevliga genom hela besöket och gav förstklassig service. Jag och mitt sällskap tog oxfilén och den smakupplevelsen var det bästa jag har varit med om! Allt på tallriken var otroligt gott och köttet var perfekt.
Hit kommer vi absolut tillbaka.

Tack Caroline G
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Gillar miljön på Johns Place, mitt på stranden i Aplaviken. Lunch för två var mycket smaklig. Ett välsmakande vegetariskt alternativ och lammfilé. Den sistnämnda något snålt tilltagen köttbit. Bra service i miljö femstjärnig miljö. Värt ett lunch eller middagsbesök.

Datum för besöket: juli 2021
Tack KAkerman
Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Lätt den bästa restaurangen i Varberg! Supergod mat, trevlig personal, professionellt bemötande. Har aldrig varit besviken när jag ätit här. Visst det är en ”lite dyrare” restaurang men den lever lätt upp till förväntningarna varje gång, kommer tillbaka varje år ! Dem har gjort om lite och renoverat, lite orolig att det ”mysiga” skulle försvinna ;) … men nej inredningen är med en varm känsla och högsta stil … blev väldigt fint, och lika mysigt som innan ;) … 5 stjärnor av 5 möjliga!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Climber27636701862

Resenärer som tittade på John's Place tittade också på

Varberg, Varbergs kommun

Besökt John's Place? Berätta vad du tyckte!