“Bästa helhetsintrycket, och fantastisk mat!”
Omdöme om John's Place

John's Place
Rankad som nr 1 av 104 Restauranger i Varberg
Kök: Steakhouse
Beskrivning: Välkommen till John's Place! Till det låga, väderbitna trähuset mitt på Apelvikens strand.
Omdömet skrevs 29 juli 2021

Det spelar ingen roll vart jag åker och äter, sett till helheten så är Johns Place bästa restaurangen. Servicen är i stort sett alltid jättebra, och köttet ifrån grillen gör ingen besviken.
Mersmak!

Tack 629b_rjel

Omdömet skrevs 20 juli 2021

Var på Johns för andra gången i år. Bra mat och bra service. Vi åt både kött och fisk i sällskapet och drack viner som parades fint med maten. Detta var på en av årets varmaste dagar så det blev lite väl varmt, men det förtog på intet sätt upplevelsen. Vi återkommer snart igen.

Tack 740niclasj
Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang vid havet. Vi kom vid kl 13 och det var gott om bord och kändes luftigt i lokalen.
Servicen var också bra med en trevlig servitris. Lunchmenyn var begränsad. Maten var väldigt god med en härlig smak av grillat samt en fräsch sallad.
Lite i dyraste laget och tonfiskbiten var lite snålt tilltagen. Inne på toaletten var det väldigt mörkt. Dessutom var det väldigt svårt att komma fram via telefon. Fick ringa flera gånger för att boka, varav jag blev bortkopplad efter 10 min i kö, vid ett tillfälle.
Dessa minus till trots vägde den goda maten, den fina lokalen och den trevliga servicen upp. Detta ställe kan jag rekommendera.

Tack 948gunnels
Omdömet skrevs 19 juli 2021

Härlig restaurang min hög standard precis vid havet i apelviken Varberg. Bra service och mycket god mat från en inspirerande meny. Lite tråkigt att man ska maxa ut tre sittningar på en kväll vilket gjorde att vi fick flytta för att äta efterrrätten trots att vi inte var speciellt långsamma. Eftersom restaurangen ligger i övre prisklassen kanske man skulle satsa på att sälja mer till de gästerna som redan är där.

Tack Z1342OBannao
Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Väl mött av personal som löste otroliga drinkar efter smala önskemål. Lamm och tonfisk smakade super, en aning mört men overall mycket nöjda även om priset är aningen dyrare.

2  Tack matguden123

Resenärer som tittade på John's Place tittade också på

Varberg, Varbergs kommun

Besökt John's Place? Berätta vad du tyckte!